Skip to main content

Hi, Sinds afgelopen week ben ik van Ziggo overgestapt op KPN met de Experiabox V12.

 

Helaas krijg ik mijn Brother MFC-L2710DW printer niet aan de praat op dit netwerk.

De printer zelf kan wel via Wifi verbinden met het netwerk, maar hij wordt niet gevonden door de PC. Ook zie ik hem niet 123 terug bij verbonden apparaten. Bij Ziggo werkte dit wel prima.

 

Is dit een bekend probleem? Iemand wat tips?

 

Alvast bedankt!

Hallo @Thoraxx omdat de printer draadloos met Ziggo verbonden is geweest, heeft deze nog de IP-range van Ziggo in zijn geheugen zitten. KPN gebruikt een andere IP-range.

Reset de printer eens naar fabrieks-waarden en installeer de printer opnieuw als nieuw uit de doos.

Vergeet ook niet eerst de onder Ziggo geïnstalleerde printersoftware te de-installeren.

Succes.

 


Beste @JanD , jeetje zeg het werkt nu allemaal! Super bedankt!

Ik werk zelf in de ICT en had de WIFI al opnieuw ingesteld op de printer, maar dat mocht niet baten.

Was bang dat de printer niet met de KPN modem overweg kon gezien ik meerdere problemen erover las.

 

Maar de factory reset heeft alles opgelost! Soms moet je niet te moeilijk denken…

Ik ben echt blij, super bedankt!


Hallo @Thoraxx bedankt voor de update en graag gedaan, daar zijn we voor op het forum omelkaar te helpen.