Skip to main content

ik heb mijn pakket aangepast omtrent internet snelheid van 100 naar 500.

nu heb ik ongeveer 450 mb up en download maar soms heb ik toch Bufferingen als ik internet gebruikt op mijn tv, voorbeeld ik heb nog een ziggo account en kan dan formule 1 kijken via de tv via internet maar het staat continue te bufferen?.

 

voorbeeld van een thuis situatie:

 

1 tv bekabeld van V10 via nieuwste kleine router pas verkregen door KPN die aan staat en waar internet opgedraaid wordt?

1 tv met Chromecast wordt gestreamd met Disney plus door 1 kind die overigens ook tegelijkertijd spelletjes speelt op dezelfde telefoon waar het mee streamt?

1 telefoon die kijkt op Netflix door 1 kind?

2 volwassen telefoons waar soms op gefacebookt wordt of geappt?

1 kind die ook Tiktokt en appt en zo?

 

nu heb ik bij bepaalde gebruikers een vaste DHCP gegeven met name de telefoons is dat gunstig zodat ik meer stabiliteit creeer IPV dat iedereen steeds veranderd van IP adres? of moet ik de vaste kabel van de TV juist een vaste IP geven?

zijn er andere instellingen die ik kan plegen zodat ik op de vaste kabel de eerste gebruiker ben en de beste ontvangst of zoiets.

ook heb ik het kanaal veranderd van 1-6 en 11 naar kanaal 2 werkt dit dan misschien.

met vriendelijk groet,

 

Misja

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Misja1970 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je haperingen hebt als je wil streamen via je televisie. Als je Ziggo kijkt op een ander apparaat, bijvoorbeeld een laptop. Heb je dan ook haperingen? 

En is de tv bekabeld aangesloten of maak je gebruik van een wifi verbinding?