Skip to main content
Vraag

Calex buitenlamp blijft constant branden

  • 12 September 2024
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Mijn 7 Calex buiten lampen hebben het 6 maanden prima gedaan. Nu blijft 1 lamp constant branden. Reageert niet meer op tijden van aangaan en uitgaan. Op de app kan ik hem ook niet meer activeren. Wat zou het probleem kunnen zijn? Resetten gaat niet. Alle lampen gaan knipperen na resetten behalve deze ene lamp.

Hallo @HansJade 

 

Die reset voer je dan op de lamp(en) zelf uit?
Als dan alleen die ene daar niet op reageert dan lijkt mij dat een probleem met de lamp zelf.
Als je ze pas 6 maanden hebt zou ik die lamp voor een reparatie onder garantie aanmelden.


Dank voor je antwoord. J

Je kan volgens mij niet alleen een reset uitvoeren op 1 lamp. Je moet de schakelaar aan en uit zetten daar reageren alle lampen op. Die ene lamp blijft branden.

Dit is nu de derde keer in ongeveer 6 maanden tijd dat ik ongeveer hetzelfde probleem heb. 2x hiervoor deed de lamp het gewoon niet meer. Zijn deze lampen (Calex) zo ontbetrouwbaar of doe ik iets fout of zie ik iets over hoofd?


Ik heb er zelf geen ervaring mee maar als je zoekt op reviews van Calex dan kom je toch aardig wat problemen tegen op sommige review websites.

Je kan toch weinig fout doen, je koppelt ze en je bedient ze, daar zouden ze niet kapot van mogen gaan.


Reageer