Skip to main content

Beste forum,

 

Recent ben ik verhuisd en heb bij de verhuizing een nieuwe modem gekregen. In het oude huis had ik een Alecto babycam die het perfect deed. Met de nieuwe modem kan ik hier geen connectie mee maken. Wij vermoeden dat het te maken heeft dat deze met de 5GHZ connectie wilt maken maar deze werkt alleen met wifi kanalen 1-11. 

We probeerde via de klantenservice deze uit te zetten maar dit lukte niet. We proberen nu de 5ghz en 2,4ghz een andere naam te geven maar dit lukt niet via de servicetools. Is het mogelijk om vanaf hier dit te laten realiseren?

 

We horen het graag!

Welkom, @borish, goed dat je ons een bericht stuurt. Op de Experia Box V0a is het niet mogelijk om het 2.4 en 5 GHz wifi netwerk te voorzien van verschillende namen. Dit komt omdat de Experia Box V10a bandsteering ondersteunt. Ik kan wel het 5 GHz netwerk voor je uit zetten. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan ga ik dit voor je regelen.


Dag @Denise_  dank voor je antwoord.

Ik heb de gegevens aangevuld. Laten we kijken of met het uitzetten van 5GHz het probleem opgelost wordt.

Dank alvast.


Ik heb 5 GHz uitgeschakeld. Hopelijk helpt dit. :blush:


Dag @Denise_ 

 

Helaas heeft het uitschakelen van 5GHz er niet toe geleid dat de babycam is gaan functioneren. 

Geen probleem, we schaffen een andere aan. Zou je aub het 5GHz netwerk weer kunnen inschakelen?

Dank, Boris


Alle wifi netwerken zijn op dit moment actief. :blush: