Skip to main content

Ik heb experiabox 10a en had gesplitst voor mijn camera nu heeft kpn dit teruggedraaid en werkt mijn camera niet meer iemand een idee 

Paul

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Ik heb experiabox 10a en had gesplitst voor mijn camera nu heeft kpn dit teruggedraaid en werkt mijn camera niet meer iemand een idee 

Paul

Een eenvoudig accesspoint (AP) kopen, waarbij je de banden wel kunt scheiden en die aan het modem koppelen.

 


Ik heb experiabox 10a en had gesplitst voor mijn camera nu heeft kpn dit teruggedraaid en werkt mijn camera niet meer iemand een idee 

Paul

Dat is volgens mij al een poosje zo. Toch?

Op dit moment is de reactie van @JanD van toepassing. KPN is bezig met de uitrol van "Extra WiFi". Dat zou de oplossing voor uw probleem zijn. Maar de v10a heeft dat nog niet voor zover ik weet. Dat gaat wel komen. Wanneer weet ik niet. Zal vast niet lang meer duren.


Ik heb experiabox 10a en had gesplitst voor mijn camera nu heeft kpn dit teruggedraaid en werkt mijn camera niet meer iemand een idee 

Dus op de V10a is het tegenwoordig ook al niet meer mogelijk om 2.4GHz en 5GHz onafhankelijk van elkaar in te stellen?

Is het dan echt zo dat kpn echt weigert te leren van eerder gemaakte fouten. :rage:


Ik heb experiabox 10a en had gesplitst voor mijn camera nu heeft kpn dit teruggedraaid en werkt mijn camera niet meer iemand een idee 

Dus op de V10a is het tegenwoordig ook al niet meer mogelijk om 2.4GHz en 5GHz onafhankelijk van elkaar in te stellen?

Is het dan echt zo dat kpn echt weigert te leren van eerder gemaakte fouten. :rage:

Dat is al heeeeeeeel lang zo.:persevere:


Ik heb experiabox 10a en had gesplitst voor mijn camera nu heeft kpn dit teruggedraaid en werkt mijn camera niet meer iemand een idee 

Paul

Zie laatste bericht van deze link.

Specifiek voor mensen met een V10A is hier van belang om te weten dat je de Extra Wifi nog niet kunt gebruiken. Dit omdat de V10A het master apparaat van de mesh is. Echter is de V10A nog niet voorzien van de software update met Extra Wifi.

Deze verwachten we in maart. Daar zullen we, zodra er een specifieke uitrolplanning beschikbaar is, tegen die tijd op terug komen. Zowel in dit topic als waarschijnlijk ook in een losse. 

Kwestie van een aantal weken  voordat dit in de v10a beschikbaar komt.