Skip to main content
Antwoord

Canon Pixma TS 3151 kan geen verbinding maken met KPN ExperiaBox V10, foutcode 38

• November 19, 2025
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Na overstap met TV naar KPN heb ik Experia box V 10 aangesloten; TV en wifi werkt prima.

Mijn wireless Canon Pixma TS 3151 kan echter geen verbinding krijgen met de router; krijg foutcode 38. 

Heeft iemand een oplossing hiervoor ?

Beste antwoord door Bosmannetje

Dankjewel Jan; heb extra 2.4 op de router aangemaakt en alles werkt ! Ra ra; lang leve de moderne techniek.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 21, 2025

Hi ​@Bosmannetje, goed dat je deze vraag hier stelt. 

Ik kom dit vaker tegen na een overstap naar een andere provider. Dan moet de printer opnieuw worden geïnstalleerd omdat de printer met een nieuw modem en dus een nieuw netwerk verbonden moet worden.

Zou je de printer eens opnieuw willen installeren

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 22, 2025

Dankjewel Alex; heb alles al geprobeerd, incl. modem aan/uit en printer opnieuw installeren. Heb nu een nieuwe Canon Pixma TS 3350 gekocht; probleem blijft hetzelfde. Krijgt geen verbinding met Wifi (werkt verder in huis prima). Heb ergens iets gelezen over 5 Ghz ondersteuning, maar heb daar geen verstand van.

Wat nu ?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 22, 2025

Beste ​@Bosmannetje zelf heb ik al jaren een TS3151, de laatste tijd ook draadloos op een V10 met KPN software. niks extra wifi aan hoeven te zetten, de printer herkent automatisch de 2,4-band.

Het is wel verstandig de printer eerst op USB-basis aan te sluiten en daarna pas over te schakelen naar draadloos. 

Gebruik hiervoor de meegeleverde software van Canon.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • November 22, 2025

Dankjewel Jan; heb extra 2.4 op de router aangemaakt en alles werkt ! Ra ra; lang leve de moderne techniek.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 24, 2025

Fijn dat het gelukt is en dankjewel voor de terugkoppeling, hier hebben andere meelezers ook iets aan. :)