Skip to main content

Sinds een aantal dagen doet mijn canon ts5051 printer het niet meer hij ziet de experia V10 niet. Voorheen kon ik printen via de mob als ik via de tablet printe dan deed de mob het weer niet.

We hebben al heel veel geprobeerd maar helaas. Mijn buurman heeft ook een experia V10 en die zag hij wel stond keurig in het display geen idee meer wat ik moet proberen. Wie kan helpen

Heeft u WiFi versterkers van KPN? 


Nee geen kpn versterker heb er 1 in de hal van

Tpt link


Hoi @Auk50, mijn ouders hebben toevallig dezelfde printer. Een tijdje geleden was die ook zomaar de verbinding met het netwerk kwijt, die heb ik toen handmatig opnieuw in moeten stellen voordat het weer werkte. Het menu op het kleine schermpje zag er toen ook iets anders uit, ik denk dat er een update was vanuit Canon.

Bij jou is het netwerk helemaal niet meer te zien dus, dat is wel gek. Werken andere apparaten nog wel via hetzelfde Wifi netwerk?

Je zegt ook dat je al 'heel veel geprobeerd’ hebt, kan je vertellen wat precies? We weten nu niet wat je gedaan hebt, waardoor we mogelijk dingen gaan vragen die je al gedaan hebt.


Ik heb ook geprobeerd handmatig in te stellen, alles eraf en weer opnieuw erop gezet, wifi uit en opnieuw,lan instellingen opnieuw ik weet niet wat ik niet heb geprobeerd.

het rare was dat ik wel een label kon printen dat ging via een andere app van canon maar fotos niet alle andere apparaten doen het prima. ik kan nog proberen om de fabrieksinstellingen terug te zetten dat heb ik nog niet geprobeerd 


Hallo @Jasper en @Auk50 mijn ervaring met Canon (TS3151) de printer eerst koppelen via de USB-kabel en als dat goed werkt met de Canon-software omschakelen naar de wifi.

 


Dat had ik ook geprobeerd bij de printer van mijn ouders, daar was het niet de oplossing. Maar wie weet helpt het bij @Auk50 wel. Heb je dat ook al kunnen proberen? 

Het lastige is dat wij als provider weinig mogelijkheden hebben om te helpen met apparatuur zoals een printer, we doen ons best om mee te denken maar we kunnen geen garantie geven dat het ons lukt.


help help ik weet het niet meer nog ff en de printer kan vliegen....iemand nog een suggestie ligt het niet aan mijn router? heb de versterker er al uit printer dicht bij het wifi punt maar helaas hij ziet hem niet zo frustrerend 


Is lastig om zo op afstand verder iets over te kunnen zeggen, @Auk50. Als andere apparaten wél de wifi van de V10 zien en daarmee kunnen verbinden dan is dat stuk in orde. En dan wijst het er sterk op dat het toch aan de printer ligt. Heb je de tip van Jan kunnen proberen:

Hallo @Jasper en @Auk50 mijn ervaring met Canon (TS3151) de printer eerst koppelen via de USB-kabel en als dat goed werkt met de Canon-software omschakelen naar de wifi.

 


nee nog niet gaan we doen. maar mijn buurman heeft ook een V10 en daar is het goed dus vandaar mijn gedachte dat het de router is 


Nee geen kpn versterker heb er 1 in de hal van

Tpt link

Doe TP Link zend een ander WiFi netwerk uit dan de Experiabox? Wat is het precieze typenummer van die TP-Link? 


 


misschien dat dit iets oplevert heb dr geen verstand van


 


Ziet u op de laptop een WiFi netwerk met de naam BJNPSETUP? Kunt u daar mee verbinding maken? Geen wachtwoord nodig. En u zult een melding krijgen dat internet niet beschikbaar is. Maar lukt het verbinding maken?


mijn laptop is stokoud 9 jaar die gebruik ik niet vaak. ik doe alles per mobiel of tablet is het nodig om een laptop te gebruiken,?Â