Ik wil nu net gaan streamen. Maar het hele symbool is uit het scherm verdwenen om te streamen. Heeft iemand hier een verklaring voor
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Ik wil nu net gaan streamen. Maar het hele symbool is uit het scherm verdwenen om te streamen. Heeft iemand hier een verklaring voor
Dan wordt er geen casting device (Chromecast of Android TV) gevonden in het netwerk.
Dan wordt er geen casting device (Chromecast of Android TV) gevonden in het netwerk.
Be positive, avoid negativity and enjoy life!
Dat klopt dus niet want die word dus wel door andere app-s we gevonden zoals vlc en ook google heeft ze wel. Dus waarom is hat casting symbool weg
Dat klopt dus niet want die word dus wel door andere app-s we gevonden zoals vlc en ook google heeft ze wel. Dus waarom is hat casting symbool weg
Staat de gastmodus aan op jouw Chromecast?
Zo ja, dan kan dat de reden zijn waarom die andere apps de Chromecast wel vinden.
De iTV app van KPN ondersteunt de gastmodus niet.
Heb je al met de Google Home app de configuratie van jouw Chromecast gecontroleerd?
Staat de gastmodus aan op jouw Chromecast?
Zo ja, dan kan dat de reden zijn waarom die andere apps de Chromecast wel vinden.
De iTV app van KPN ondersteunt de gastmodus niet.
Heb je al met de Google Home app de configuratie van jouw Chromecast gecontroleerd?
Alles doet het. Ik heb het gevonden ik heb gewoon de app 4 keer er af gehaald en opnieuw deinstaleerd en nu doet ie het gewoon weer. Techniek is heel handig maar het moet het wel doen.
Waar het nu door kwam ik weet t niet alle andere apps inc. google deden het gewoon allen kpn niet maar is nu opgelost
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.