Skip to main content

Met mijn nieuwe modem Experia V12 lukt me niet meer om te casten naar mijn TV. Als ik via hotspot doe werkt het wel. 

 

Ik lees hier dat dit een bekende probleem is en dat zou opgelost moeten worden met een update echter lukt me niet om mijn modem te updaten. Ik hoop dat iemand kan mij helpen.

 

Ik heb mijn TV zowel via WIFI als bedraad aangesloten om te testen

Hallo @DSeikis 

 

Dat kan op 2 manieren, zie deze pagina: https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Even naar beneden scrollen en bij Punt 2 staat hoe je hem kan resetten, daarmee wordt de laatste firmware ingeladen.

 

Je kan ook eerst even kijken of je misschien al de laatste 528 firmware hebt, zie ook deze pagina:

 


Huh ik heb ook KPN Box 12 (ga zo mijn Fritz op de wan aansluiten). Maar ik kan gewoon casten (naar mijn firestick). Deze zit op hetzelfde netwerk als mijn telefoon via wifi.


Hi @GeSp  

 

Bedankt voor je bericht. Ik heb het gecontroleerd en het blijk dat ik de laatste versie al hebt. 


Hoi @DSeikis, welkom op ons forum!
Jammer dat de update dit niet opgelost heeft! Kun je toelichten hoe je je netwerk verder ingericht hebt? Wat voor netwerkapparatuur gebruik je en hoe heb je dit aangesloten zitten?