Skip to main content
Antwoord

Chromecast 3 speelt maar 20 minuten af

• December 14, 2020
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Chromecast 3 gaat speelt kpn tv af voor 20 min maar stopt dan. Netflix en youtube geen problemen mee… Wat nu?

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @blabal. Hoe gaat het verder met andere appratuur? Lukt het bijvoorbeeld met mobieltjes wel om meer dan die tijd Netflix te blijven kijken? Zou je daarnaast eens kunnen kijken of het helpt om de chromecast te updaten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 20, 2020

Welkom op het forum @blabal. Hoe gaat het verder met andere appratuur? Lukt het bijvoorbeeld met mobieltjes wel om meer dan die tijd Netflix te blijven kijken? Zou je daarnaast eens kunnen kijken of het helpt om de chromecast te updaten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 21, 2020

Hi Bram,

Bedankt voor je reactie. Ik stuurde de chromecast aan via de laptop. Dat ging dus niet helemaal lekker, maar daarna ben ik met de telefoon gaan streamen en dat werkt wel goed! Probleem opgelost...:)

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • December 21, 2020

Ik heb nog heel even gelezen en zie dat in sommige gevallen het kan helpen om de laptop aan de oplader te houden als je dat niet al had. Wellicht dat dit nog kan helpen. :relaxed: Blij in ieder geval dat het opgelost is.