Skip to main content

Nadat de wifi versterkers zijn aangesloten kan mijn chromecast geen verbinding meer maken met wifi . Ik heb alle mogelijkheden al geprobeerd om verbinding te makenĀ  maar niets helptĀ 

@TVG0408Ā 

Wat heeft U voor wifiversterkers ?

De Experiawifi of de Superwifi ?


Beste Tony,

Ā 

Bedankt voor je reactie.Ā  Ik heb de experia wifi versterker.Ā 


Je zou de 5Ghz in deze wifiversterker eens uit kunnen zetten om te kijken of het dan wel luktĀ :thinking:

  • Het Wifi netwerk van de Smart TV en de Chromecast moet hetzelfde zijn. Dit is waarschijnlijk hetzelfde netwerk waar je smartphone mee verbonden is.
  • Wat heb je voor Experiabox ?
  • Komt de Netwerknaam van je wifiversterker nog steeds overeenĀ met de oorspronkelijke situatie ?

Ā 


Wederom bedankt voor je reactie. Echter ben ik niet zo heel erg technisch. Dus ik zou niet weten hoe ik dat moet controleren of uitzetten.Ā 

Ik heb een Experia box v10.

Ā 

Groetjes Tanja.Ā 


Topic is al twee maanden oud, maar ik liep tegen hetzelfde probleem aan, en hier stond nog geen antwoord. Bleek uiteindelijk simpel. je moet de Chromecast hard resetten en terug zeggen naar de fabrieksinstellingen (knop op je Chromecast voor 10s indrukken). Daarna fluitje van een cent en geen problemen met het herkennen van WIFI netwerk.