Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem sinds de update.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Hans van der Tocht, welkom op het forum! 
Ervaar je dit probleem nog steeds? Ik vermoed dat een factory reset van je chromecast dit probleem wel op moet lossen. Kun je dat eens proberen?

Als dat het niet oplost, kun je dan toelichten hoe je je netwerk hebt ingericht?


Hij werkt inmiddels weer. 

 

Het had wederom te maken met de wifi zelf. Kpn heeft bij mij heel vaak aan dat ik wél verbonden ben maar geen internet heb. Dat heb ik inmiddels al zó vaak gepost maar daar is nooit antwoord op gekomen. 


Dat hoort natuurlijk niet!  Ik kan altijd even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Kun je ook toelichten hoe je netwerk hebt ingericht? Gebruik je heel toevallig ook sonos apparatuur/sonosnet? Dat wil dit probleem namelijk vaak veroorzaken.


Dat hoort natuurlijk niet!  Ik kan altijd even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Kun je ook toelichten hoe je netwerk hebt ingericht? Gebruik je heel toevallig ook sonos apparatuur/sonosnet? Dat wil dit probleem namelijk vaak veroorzaken.

Mijn profiel is aangepast.

Ik gebruik geen Sonos aparatuur of Sonosnet.


Welke Experia Box heb je?

Heb je naast de Experia Box ook nog andere wifi toegangspunten in gebruik?

Zo ja, welk merk en type?

Wat een aparte naam overigens voor jouw wifi netwerk.


Zoals in mijn profiel staat heb ik de V10 Experiabox.

Ik gebruik soms een WiFi versterker maar het probleem doet zich ook zonder extender voor op alle mobiele aparaten.

 

 


En heb je toevallig een "draadloze" verbindingsset in gebruik?


Ik maak geen gebruik van een draadloze verbindingsset.


Ik maak geen gebruik van een draadloze verbindingsset.

Dan raak ik een beetje door mijn lijstje van "known causes" heen.


Tsja.

Ook dat hoor ik al een half jaar. :smirk:

Zo jammer dat de topics zonder oplossing telkens gesloten worden na verloop van tijd. Er zijn heel veel mensen die met dit euvel te kampen hebben.


@Hans van der Tocht ik zie geen gegevens in je profiel :sweat_smile:


We hebben niets meer van je gehoord @Hans van der Tocht dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Het euvel blijft zich voordoen.


Dat hoort natuurlijk niet!  Ik kan altijd even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik kijk graag even met je mee!