Skip to main content
Beantwoord

Compliment voor KPN medewerker

• 29 oktober 2024
  • 9 reacties
  • 98 keer bekeken

Eindelijk een medewerker die handelde en systematisch en vriendelijk naar een oplossing toe werkte. Wist in 10 minuten te handelen en begreep wat er aan de hand was. Erg fijn!

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Eric2024, wat leuk dat je even de moeite neemt om hier een compliment achter te laten!

Ik zorg er graag voor dat dit bij de juiste collega terecht komt ðŸ˜Š Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Bekijk origineel

9 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14762 reacties
  • Antwoord
  • 30 oktober 2024

Hi @Eric2024, wat leuk dat je even de moeite neemt om hier een compliment achter te laten!

Ik zorg er graag voor dat dit bij de juiste collega terecht komt ðŸ˜Š Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 maart 2025

Goeden morgen, gisteren contact met KPN gehad, Ben verhuisd en de huistelefoon deed het niet. Advies gekregen en het werkte niet. Afgesproken dat vanochtend zal zij mij opbellen om 10.00.  Zij belde op. Problem is opgelost. Ga zo door. Warme zegeningen. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 maart 2025

Ik graag een compliment geven aan een klantenservice medewerkerster.  Ik weethaar naam maar lijkt mij niet verstandig het hier op te schrijven.  

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14762 reacties
  • 19 maart 2025

Wat mooi dat het vanmorgen alsnog opgelost is ​@Gorinchem ðŸ˜ƒ

En ​@cor333,zou je de naam van de medewerkster willen noteren in het opmerkingenveld onderaan in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dat zien alleen jij en ik, en zo kan ik je compliment tóch doorgeven aan de juiste medewerker ðŸ˜Š

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 maart 2025

Gedaan!  Hartelijk bedankt! Mag je ook iets geven? Een cadeaubon ofzo iets?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14762 reacties
  • 19 maart 2025

Ik heb haar gevonden ðŸ˜Š Een cadeaubon mag helaas niet ​@cor333, wij kunnen geen geschenken van klanten aannemen maar ik vind het wel heel erg leuk dat je hieraan gedacht hebt! Kan ik wellicht een bepaalde boodschap in jouw eigen woorden doorgeven? 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 maart 2025

Hallo Maja, misschien haar bankrekening?  Ik kan wat overmaken. :-)

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14762 reacties
  • 19 maart 2025

Dat mag helaas ook niet ​@cor333, wij mogen geen geschenken aannemen ðŸ˜‰ Wat ik dus wel kan doen, is jouw persoonlijke boodschap aan haar overbrengen, en uiteraard het linkje naar dit topic, zodat ze wel kan zien hoe erg je haar waardeert!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 19 maart 2025

Helemaal goed!  Hartsikke bedankt!  Vele groeten, Cor

Reageer