Skip to main content

Sinds vorige week klant van KPN, nu sinds het weekend constant last van een wegvallende internet verbinding, zowel bedraad (tv) valt de verbinding weg als ook via wifi (laptop,tablet,mobiel) . binnen enkele minuut werkt het weer maar dit gaat constant zo door. Hierdoor is tv kijken of thuis werken niet te doen.

De modem en experiabox reset zoals aangegeven in de oplossings wizard op de website uitgevoerd, helaas zonder resultaat.

Ik zie op alle storingen dat meer mensen hier last van hebben. kan ik hier zelf nog iets aan veranderen? KPN telefonisch te pakken krijgen lijkt ook niet mogelijk.

Hoi @MarcHeg12 . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat je zo'n slechte start met ons hebt. Speel dit nog steeds? Zo ja, kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Een nieuwe glasvezelkast èn een nieuwe router bleken de oplossing te zijn, na installatie van beide door een monteur geen problemen meer ervaren