Skip to main content

Ik zit sinds kort bij de KPN, en ik wou voor mijn wifi weer gebruik gaan maken van mij Deco M5, het installeren verliep prima, alleen nu staan er 2 wifi signalen van mijn huis in de wifi lijst, Hoe kan ik het wifi signaal van de Box 12 uitschakelen zodat alleen mijn Deco M5 SSID te zien is en niet die van de Box 12?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Volgens mij zit er aan de zijkant van de box gewoon een knopje waarmee u de WiFi uit kunt zetten. Klopt dat?

 


Inderdaad die zie ik nu ook, dan zullen we die gaan gebruiken 💪🏻


Wij hebben die knop aan de zijkant al meerdere malen ingedrukt, lang en kort, maar de WiFi blijft gewoon aan. Iemand een tip?

 


Wij hebben die knop aan de zijkant al meerdere malen ingedrukt, lang en kort, maar de WiFi blijft gewoon aan. Iemand een tip?

 

Hallo @Rero de knop zolang ingedrukt houden, minimaal 10 seconden, tot het wifilampje uitgaat, dan meteen loslaten,

 


Dank je , het is idd bizar lang, maar het werkt


Wij krijgen binnenkort ook internet van kpn met een box 12. Werkt de deco m5  daar ook goed op. Ik heb ze nu ingericht als Access point. Of moet ik overstappen naar superwifi van kpn!


Wij krijgen binnenkort ook internet van kpn met een box 12. Werkt de deco m5  daar ook goed op. Ik heb ze nu ingericht als Access point. Of moet ik overstappen naar superwifi van kpn!

Hallo @Hout0906 die kun je blijven gebruiken, ik zou wel de wifi op de modem uitschakelen, want die kan niet samenwerken met jouw Deco's.

 


@JanD v. D. Moet ik dan ook de wifi 6 uitschakelen op de modem(KPN BOX 12)?


@JanD v. D. Moet ik dan ook de wifi 6 uitschakelen op de modem(KPN BOX 12)?

Hallo @Hout0906 als je de wifi uitschakelt op de modem is uiteraard ook de wifi6 uitgeschakeld.

De wifi is aan of uit.