Skip to main content
Beantwoord

Deco X50 krijgt geen IP-adres toegewezen

• December 31, 2025
  • 12 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb de von ingesteld op 6 en prioriteit op 0, beide kastjes 5 minuten uitgezet en eerst de glasvezel en daarna de router opgestart. Ik krijg geen op adres of verbinding. Wat kan ik nog doen?

Beste antwoord door Stefke473

Het is gelukt😎 ik moest de gebruikersnaam op kpn@internet en het password op kpn zetten en nu werkt het. Bedankt voor het meedenken 💪

12 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • December 31, 2025

je hebt VLAN 6 ingesteld op PPPoE?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2025

Ja

• December 31, 2025

Heb je de X50 rechtstreeks aan het glasvezelkastje hangen? Dus zonder Experiabox of KPN Box er tussen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2025

Ja, rechtstreeks. De Nokia ont en de deco 30on uitgezet en met weer opgestart. Eerst de ont en daarna de deco

• December 31, 2025

Kun je een schermafdruk plaatsen van de instellingen in de Deco? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2026

Hallo, ik heb de Deco gereset en de kpn modem ertussen gezet dan heb ik in ieder geval verbinding nu. Een schermafdruk heeft nu niet zoveel zin

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2026

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2026

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2026

Dit is de instelling op mijn Deco dan krijg ik geen verbinding, kan iets anders instellen?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 3, 2026

Dit is de instelling op mijn Deco dan krijg ik geen verbinding, kan iets anders instellen?

Dit is goed, maar wat zijn de instellingen op de WAN pagina?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 3, 2026

Het is gelukt😎 ik moest de gebruikersnaam op kpn@internet en het password op kpn zetten en nu werkt het. Bedankt voor het meedenken 💪

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 4, 2026

Goedemorgen ​@Stefke473 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Mooi om te zien dat er vanuit de Community al zo goed met je wordt meegedacht en nog mooier dat het je inmiddels ook al is gelukt, super! En ook bedankt dat je dit hier nog eventjes met ons hebt willen delen inclusief de fix 💪🏻

Mocht je in de toekomst nog een keer vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het ons dan ook vooral weer weten!