Skip to main content

Ik heb een deco x60 in de meterkast deco bij de tv en eentje boven de eerste is met de router verbonden de tweede is draadloos en verbindt de iptv kast voor tv kijken zelfde geld voor de 2 de boven maar ze staan allemaal in ap modus dus veel opties valen weg toen ik hem in router modus had werkte alles behalve terug kijken en opnames is er een mogelijkheid hoe ik alsnog de deco x60 op router modus kan doen zonder last te hebben van opnames niet terug kunnen kijken

Nee. De tv ontvangers moeten altijd verbonden zijn aan de eerste router. Als je de Deco's in router modus hebt staan, dan heb je dus een 2de router achter de Experiabox of KPN Box. Dat werkt niet.


Nee. De tv ontvangers moeten altijd verbonden zijn aan de eerste router. Als je de Deco's in router modus hebt staan, dan heb je dus een 2de router achter de Experiabox of KPN Box. Dat werkt niet.

In ap modus werkt het wel

 


Nee. De tv ontvangers moeten altijd verbonden zijn aan de eerste router. Als je de Deco's in router modus hebt staan, dan heb je dus een 2de router achter de Experiabox of KPN Box. Dat werkt niet.

In ap modus werkt het wel

 

Dan is er geen sprake van een 2de router. In router modus wel.


Nee. De tv ontvangers moeten altijd verbonden zijn aan de eerste router. Als je de Deco's in router modus hebt staan, dan heb je dus een 2de router achter de Experiabox of KPN Box. Dat werkt niet.

In ap modus werkt het wel

 

Dan is er geen sprake van een 2de router. In router modus wel.

En kan ik de router van kpn eruit halen en aleen op de decos ?