Skip to main content

Ik heb een probleem, ik heb een heos denon versterker en een kpn v12 box.

Nu speel ik via spotify af op de heos denon en blijft elke paar minuten het geluid hangen. Met onze vorige opstellen met wifi box van ziggo nooit ergens last van.

Wanneer ik via de tv - chroomcast - Spotify - optical ingang gebruik van de heos blijft deze niet hangen…

Iemand idee hoe ik de heos en kpn box (bekabelt of wifi geen verschil) stabiel kan krijgen?

 

Hoi, 

Ik heb een zeer vergelijkbaar probleem als bovenstaande reageerders. Wij zijn net verhuisd en hebben nu KPN ipv Ziggo. Dit is in veel opzichten een verbetering, behalve wat betreft mijn multiroom systeem van Denon (Heos). Ik heb 3 losse speakers (2 maal de Heos 2 en eenmaal de Heos 1) . Daarnaast is mijn Denon versterker met frontspeakers hiermee verbonden door middel van de Heos Link. 

De eerste week had ik een goed geluid, kon ik in de Heos App alle speakers continue zien. Daarna is het echter bergafwaarts gegaan en stopt de muziek ermee, blijft het geluid hangen of hoor ik maar muziek via 1 van al mijn speakers. Dit terwijl in de app (meestal) ik alle speakers gewoon zie en het volume kan bedienen. 

Uiteraard hoop ik dat hier een oplossing voor kan worden aangedragen, hetzij door KPN hetzij door @BramPi of @H4rm die wellicht de oplossing zelf hebben gevonden. Ik woon heerlijk, maar zou graag mijn avondjes met lekker ontspannen muziek luisteren weer terug krijgen. 

 

Bij voorbaat dank voor de reactie, 

Gr. Nils

 

Admin: afgesplitst naar eigen topic

Hoi @Nils41, helaas heeft er in het andere topic niemand gereageerd. Dus ik weet niet of zo een oplossing hebben gevonden. 

In ieder geval lees ik wel de vragen van Erik: 
Kunnen jullie beiden een overzichtje geven van hoe de boel thuis precies is aangesloten? Vanaf je KPN Box (en welke dat dan is) tot en met met het apparaat waarmee je het streamen van Spotify start. 

Kun jij die beantwoorden, wellicht zien we dan iets of heeft iemand een idee. 


Hmm, de Box12. 

Zou het dan ook werken of juist (...) als je het "Extra wifi" inschakelt en gebruikt 🤔

Extra?

Volgens mij scheiding 2,4 en 5 door wijzigen ssid / wpa. 

Maar goed. Het is een idee.

Dan kan je je Denon op alleen 2,4 laten werken (geforceerd feitelijk).