Skip to main content

Kan geen toegang krijgen tot experiabox, niet met mijnmoden .kpn en niet met het IP adres,.

Browser kan website niet vinden.

Geprobeerd met Firefox en MS Edge, met en zonder Firewall, het lukt niet.

Zijn er andere mogelijkheden?

Gearman

Hoi @Gearman en welkom op het forum! Gek dat het niet lukt om in de webinterface te komen. Wat krijg je te zien wanneer je dit probeert? Je gebruikt http://192.168.2.254? Wat als je het via een apparaat probeert wat bekabeld op de Experia Box aan is gesloten? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt. 


Hallo Sanne, opnieuw geprobeerd en direct raak. Ik had zondag wat problemen en heb de experiabox en mijn TV ontvanger een aantal malen opnieuw op moeten starten omdat de software niet wilde laden. Toen dat eenmaal was gelukt werkte alles weer naar behoren en is er nu dus ook weer directe toegang.

 


Hallo Sanne, opnieuw geprobeerd en direct raak. Ik had zondag wat problemen en heb de experiabox en mijn TV ontvanger een aantal malen opnieuw op moeten starten omdat de software niet wilde laden. Toen dat eenmaal was gelukt werkte alles weer naar behoren en is er nu dus ook weer directe toegang.

 

Fijn dat het inmiddels wel is gelukt @Gearman. Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier.


Reageer