Skip to main content

Smartlife is per 1 januari jl. gestopt. Nu probeer ik de camera Dlink 2330L  opnieuw te installeren om hem toch nog te gebruiken. Via Wifi lukt niet omdat hij niet wordt gevonden. Via de kabel vraagt hij om een wachtwoord. Waar kan ik die vinden?

Hallo @John12 ,

Het wachtwoord van de camera is aangemaakt tijdens de eerste installatie. Door de camera terug te zetten naar fabrieksinstellingen kan dit wachtwoord opnieuw worden aangemaakt.

Volg de instructies hieronder "Hoe zet ik de camera terug naar de fabrieksinstellingen?": 

Hoe zet ik de camera terug naar fabrieksinstellingen?

Hiermee worden de instellingen van de camera teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Let op: Alle instellingen van de camera worden gewist. Verbinding via WiFi zal opnieuw ingesteld moeten worden. De standaard gebruikersnaam van de camera wordt 'admin', het wachtwoord is leeg (geen wachtwoord). 

  1. Zorg dat de camera via de voedingsadapter is aangesloten op stopcontact, het Powerlampje aan de voorkant brandt
  2. Verwijder het klepje onderaan de achterkant. Haal de twee dopjes en daarna schroefjes eruit. Hierna kan het klepje er af en is het resetknopje toegankelijk

  3. Houd de resetknop (rood kader hieronder) 15 seconden ingedrukt

  4. Het lampje op de voorkant knippert rood, de camera is bezig met restten. Wacht tot het lampje niet meer knippert, dit kan enkele minuten duren. Na de reset is de gebruikersnaam 'admin' en het wachtwoord leeg (geen wachtwoord)

Hallo Noordzee,

 

Sorry voor het late antwoord. Ik had nu pas tijd om jouw instructie te bekijken.

Het is gelukt, Super! Bedankt!

Ik kan hem nu gebruiken. 

 

gr. John


Fijn dat het gelukt is. Bedankt voor je bericht, John! :)