Skip to main content
Beantwoord

Drie door mij beheerde websites krijgen geen FTP-verbinding met de server

  • 27 August 2024
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik beheer vier websites. Eén ervan kan ik weer via ftp uploaden. De andere drie krijgen geen ftp-verbinding met de server. Hoe krijg ik dt weer wel voor elkaar?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik beheer vier websites. Eén ervan kan ik weer via ftp uploaden. De andere drie krijgen geen ftp-verbinding met de server. Hoe krijg ik dt weer wel voor elkaar?

Heb je dit topic al gelezen?


Als FTP bij 1 site het weer doet, dan staan de firewall instellingen waarschijnlijk goed. Dat het bij de andere sites niet werkt is dan waarschijnlijk een andere probleem.

 


Als FTP bij 1 site het weer doet, dan staan de firewall instellingen waarschijnlijk goed. Dat het bij de andere sites niet werkt is dan waarschijnlijk een andere probleem.

Het kan ook zijn dat dat die een andere poort gebruiken. Zonder gedetailleerde informatie is het gissen. 


Hi @Het Dok, welkom hier. 

Zonder extra informatie kun je er weinig over zeggen. Wat AriënC ook aangeeft met de bijbehorende link, waarvoor dank. Om mijn collega te quoten uit een ander topic: 

Er is een interessant kennisbank artikel hierover beschikbaar: Firewall instellingen Wij adviseren voor FTP gebruik de instelling: "Aangepast"

Lees dit aandachtig door. 


Reageer