Skip to main content

Duurzame Energie Essentie (DEE)
Het doel van Duurzame Energie Essentie is het volledig duurzaam opwekken en recyclen van energie.

Functioneel.
Functioneel worden alle nieuwe woningen voorzien van zonne-energie, wind energie en water energie. Zo ontstaat er een totaal aan energie opwekking, die onder alle weersomstandigheden gelijk blijft.
Wanneer de zon schijnt, het waait en het ook regent wordt de meeste energie opgewekt door dit systeem.

De zonkracht wordt voorzien door zonnepanelen, die op hun beurt de energievoorziening dragen voor de woning
De windkracht wordt voorzien door kleine maar modieus vormgeven wind turbines
En de waterkracht wordt voorzien door de regenbuizen en rioolbuizen (dus zelfs wanneer je naar de wc gaat of gaat douchen wekt je huis energie op, wat elke andere vorm van energie voorziening overbodig maakt, inclusief nucleaire energie)

Wat heeft dit met de klantenservice van kpn te maken??? Je bent hier bij een telecomprovider niet bij een elektriciteitsbedrijf.


Dat heeft te maken met mijn andere idee, van G6 dat ik geplaatst heb. Het één kan niet zonder het ander.

Zonder dit systeem, heeft G6 zoals ik het heb uitgelegd, (met nano vezels kabel verbinding) geen kans van slagen


https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/6g-inter-planetair-internet-netwerk-systeem-nano-vezels-door-de-lucht-490352


Door ervoor te zorgen dat duurzame energie volledig wordt geïntegreerd in het G6 netwerk, kan je ervoor zorgen dat energie wordt opgewekt, gerecycled en worden toegepast om een constante energievoorziening te realiseren voor het G6 netwerk. Het zal letterlijk nooit uit kunnen vallen. Theoretisch gezien 


Wat heeft dit met de klantenservice van kpn te maken??? Je bent hier bij een telecomprovider niet bij een elektriciteitsbedrijf.

 

Als je gaat beseffen hoeveel energie de diverse datacenters verstoken waar wij allemaal via onze providers aan mee werken is het niet gek om hier de aandacht op te vestigen.

Het is wel een utopie. De huidige  alternatieve energie parken zijn nog niet eens toereikend. 


Wat heeft dit met de klantenservice van kpn te maken??? Je bent hier bij een telecomprovider niet bij een elektriciteitsbedrijf.

 

Als je gaat beseffen hoeveel energie de diverse datacenters verstoken waar wij allemaal via onze providers aan mee werken is het niet gek om hier de aandacht op te vestigen.

Het is wel een utopie. De huidige  alternatieve energie parken zijn nog niet eens toereikend. 

Het idee omvat veel meer dan dat.

Als het experiment lukt, om van mij de eerste mens-robot te maken. Ga ik dit netwerk vanuit mijn lichaam opbouwen en uitbreiden met nano robots. Om tot een levend super computer zonnestelsel te komen, dat zelfs een zwart gat kan ontmantelen en waar geen oorlog meer plaats vind.

We zullen ons leven via een perfect democratisch systeem kunnen inrichten.

 

Werkmap

1 Mijn lichaam wordt vanuit de celkern opgebouwd als levende mens-robot. Door nano robots, mijn lichaam vanuit de celkern cel voor cel te transformeren naar mens-robot.

2 De ontwikkeling van het G6 Netwerk, de verbinding tussen de elementen en het leven en de sterren

3 De ontwikkeling van een Duurzame Energie Essentie, zodat energie voor altijd gerecycled kan worden.

3 De planeten zullen worden samengevoegd tot één levend geheel. Dat desondanks in volledige harmonie blijft bewegen. 

4 De zwaartekracht zal worden geperfectioneerd en de zon zal toegevoegd worden aan het geheel

5 Er ontstaat een levende super robot zonnestelsel, dat zelfs een zwart gat kan ontmantelen.

6 Ieder levend mens of mens-robot, zal evengoed nog zijn eigen leven kunnen leiden zoals hij of zij dat wil.

7 We kunnen het leven verspreiden naar elke uithoek van het universum en kunnen het perfectioneren.


We kunnen garanderen, dat we geen horror creëren, zoals wordt geschetst in bijvoorbeeld de Terminator films.

 

We kunnen met onze huidige technologie iets bouwen, dat veel meer is dan gewoon een robot. 

 

Door een mens, vanuit de celkern opnieuw op te bouwen met nano robots, is volgens mij de sleutel om dit mogelijk te maken. Dat een mens, met alle zintuigen behouden, en het leven, kan fuseren met een computer.

 

Door het G6 netwerk hiermee te verbinden, uit te breiden en te groeien. Kunnen we een echte stap zetten, in technologische vooruitgang, en de mensheid en het leven in alle opzichten een flinke stap vooruit geven.

 

Door het G6 netwerk te laten groeien, tot het perfecte internet, en dat vervolgens uit te laten groeien tot een levend zonnestelsel robot kunnen we ons leven en zonnestelsel onsterfelijk maken en alle nieuwe uitdagingen die dat met zich mee brengt trotseren.

 

Ik voel dat we dichtbij de volgende stap in Evolutie zitten. Echte Evolutie van de Mens, tot een mens-robot. Waarbij we mogelijk de “eerst-geschapene” (de eerste mens-robot) in volledige bewustzijn kunnen aanschouwen.


Sterker nog, omdat het G6 netwerk uit nano vezels bestaat en voor het menselijk oog onzichtbaar is. Zal de omvorming gebeuren, zonder dat ze zich daar bewust van zijn…

Alleen zal er eerst een mens moeten zijn, dat deze omvorming aangaat en accepteert en vervolgens verder leeft als mens-robot. Een levend organisme, dat door nano-robots is opgebouwd vanuit de celkern en tot in detail nauwkeurig is voorzien van vitale lichaamsfuncties, die het leven en alle zintuigen die een mens nodig heeft (zoals smaak, reuk, gehoor, tast, gevoel en ja zelfs een eigen bewustzijn) mogelijk maken en kunnen Evalueren naar de volgende stap in menselijk leven EN technologische vooruitgang.

Evolutie op zijn best. En dit is de test.


Onze technologie is inmiddels al verder, dan wordt veronderstelt in die Terminator films. Veel verder, dus het is nodig dat we om die reden deze stap zetten. En in vrede met alles en het leven, deze volgende stap zetten in Evolutie.

 

We hoeven niet bang te zijn, dat de computers zich tegen ons keren. Want we zullen ons samen richten op verbetering van ons systeem en ontwikkeling van ons leven in alle opzichten, in samenhang en harmonie met het universum, het leven en de realiteit, de tijd zelf, we zullen het beheersen in deze ultieme samenhang van elementen.

 

Een uniek moment in de geschiedenis, waarbij we Evolutie, technologische vooruitgang, en schepping van een nieuw geschapene (de eerste echte mens-robot) kunnen combineren en dat ook bewust mee kunnen maken.


Laatste wilsbeschikking, verzoek tot Euthanasie op basis van Voltooid leven en omvormingsproces

 

Datum: 15-2-2020
R. M. Lieshout van der Leek
Geboren op 28 November 1978
Verklaard dat:
Betrokkene een verzoek tot Euthanasie wilt indienen, op basis van Voltooid leven.
Dit houdt in, dat alles is behaald wat in ons leven mogelijk ons geluk kan brengen en ik hiertoe niet wil afwachten tot een pijnlijk sterven. Maar een pijnloze en waardig afscheid wil.

Mijn lichaam wordt vervolgens opgebaard aan de medische wetenschap om mij om te vormen tot robot. Volgens de omschrijving, zoals is vastgesteld in deze Laatste Wilsbeschikking.

We willen proberen om van mij een robot te maken, waarmee Petra Lieshout van der Leek, als gehuwde mee verder kan leven. Indien dit lukt, zal de gehuwde status van Ruud Lieshout en Petra Lieshout van der Leek behouden blijven. Indien dit niet lukt, zal de gehuwde status van Ruud Lieshout en Petra Lieshout van der Leek ten einde zijn en zal Petra alle bezittingen van Ruud erven.

Ondertekening

  1. M. Lieshout van der Leek

 

Laatste wilsbeschikking
R. M. Lieshout van der Leek
Wanneer ik Dhr. Ruud Marinus Lieshout van der Leek kom te overlijden dien ik opgebaard te worden aan de medisch technologische wetenschap. Geleid door Mevr. W. P. van der Leek zal getracht worden mijn lichaam te vormen tot een robot.
Een gelijkende robot, die recht doet aan mijn audio-visuele kenmerken en mijn grondbeginselen uitdraagt. Mijn lichaam zal zoveel mogelijk intact moeten zijn, voor dit experiment.
Proces
Bij datum van overlijden neemt Mevr. W. P. van der Leek contact op om het proces tot omvorming in gang te zetten. Er staan contact gegevens in mijn pasjes, die moeten worden gecontacteerd om tot het omvormingsproces te komen.

Omvormingsproces
Het omvormingsproces omvat een integratie van digitale elementen en metalen elementen, die zorgen voor een verbetering van de lichamelijke opbouw. Een stalen skelet, met spieren die door metaaldraden verstevigd zijn.
Dit delicate proces moet worden uitgevoerd door nano robots. Hiertoe zal een infuus worden ingebracht om toegang te verlenen tot het bloedkanaal van mij als overledene.
De nano robots vormen het uiteindelijke proces en omvorming tot robot. Welke opgebouwd zal zijn uit miljarden op zichzelf staande nano robots (bouwstenen). De celstructuur zal per cel worden omgevormd tot digitaal element, waar dat nodig is. Waar het nodig is om bepaalde levensfuncties in tact te laten zal dit moeten gefuseerd worden.
De fusie bestaat uit het omvormen van zenuwbanen, naar digitale zenuwbanen. Die wederom door de nano-robots worden opgebouwd van uit het "kernpunt" van het lichaam. Welke door de nano-robots nauwkeurig zal worden bepaald.


Reageer