dvs1200 werkt niet bij ons thuis, te veel storingen, had ze terug willen brengen naar de kpn winkel, maar ze namen ze niet terug, 65 euro weggegooid voor niets, al 50 jaar klant bij kpn, maar denk er nu over naar een andere te gaan
Wanneer heb je ze gekocht? Binnen 14 dagen hoor je ze terug te kunnen geven.
juli 2024 ze zijn niet stuk , maar ze werken niet op ons stroomnet
Dan maar op een verkoopsite zetten zoals Marktplaats bijvoorbeeld.
heb ik al gedaan, ga op zoek naar een andere provider die niet zo halsstarrig is als kpn
Ze werken niet op jullie stroomnet, wat bedoel je daar precies mee ?
als ik ze naast elkaar insteek doen ze het, maar ga ik met de ander stopcontact gaan de lapjes rood branden, bij diverse andere geprobeerd , maar zelfde resultaat
als ik ze naast elkaar insteek doen ze het, maar ga ik met de ander stopcontact gaan de lapjes rood branden, bij diverse andere geprobeerd , maar zelfde resultaat
Heb je het stappenplan nog eens goed doorgelopen en geprobeerd ?
https://www.kpn.com/service/televisie/installeren/interactieve-tv/handleidingen-1.htm#!/device/dvs/draadloze-verbindingsset-1200/topic/aansluiten/verbinden-met-een-tv-ontvanger
ja, diverse malen,
Wanneer heb je ze gekocht? Binnen 14 dagen hoor je ze terug te kunnen geven.
Ze werken niet op jullie stroomnet, wat bedoel je daar precies mee ?
Oke zuur, ja dan is het een vervelende situatie!
Maar daar kan KPN weinig aan doen, die heeft het product niet gemaakt.
Admin: quote toegevoegd voor context van gemarkeerd antwoord
heb ik al gedaan, ga op zoek naar een andere provider die niet zo halsstarrig is als kpn
Dat heeft niets met halstarrigheid te maken
Het is zelfs goedheid van een leverancier dat deze producten terugneemt omdat ze niet bevallen binnen een gestelde termijn, bij KPN 14 dagen.
Een leverancier hoeft niets terug te nemen en geld terug te geven als iets niet bevalt, alleen als een product defect is dient de leverancier voor vervanging of reparatie zorg te dragen.
Kijk maar eens bij de leveringsvoorwaarden van andere leveranciers, vaak zie je dat je wel iets terug kunt brengen en krijg je geen geld terug, maar een tegoedbon te besteden in de betreffende winkel. Nogmaals dat hoeft een winkelier allemaal niet te doen.
Als ik een tv koop maar na 4 maanden hem terug wil brengen omdat hij eigenlijk niet op mijn tv meubel past ben ik ook rijkelijk aan de late kant. Snap dat het niet leuk is maar je kunt niet verwachten dat je eeuwig iets terug kunt brengen. Ook al ben je 50 jaar klant.
Het is zelfs goedheid van een leverancier dat deze producten terugneemt omdat ze niet bevallen binnen een gestelde termijn, bij KPN 14 dagen.
Een leverancier hoeft niets terug te nemen en geld terug te geven als iets niet bevalt, alleen als een product defect is dient de leverancier voor vervanging of reparatie zorg te dragen.
Dit betreft alleen voor winkel aankopen, online of telefonisch is het bij wet verplicht binnen 14 dagen terug te nemen als de klant dit verzoekt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.