Skip to main content

Hoi, mijn eigen modem ingesteld als accesspoint en bedraad aan de experia v10a gehangen. In de website zie ik mijn eigen clients wel, maar niet in de KPN Thuis app.

Kan dat aangepast worden ?

De KPN thuisapp moet je niet meer gebruiken, is/wordt uitgefaseerd en vervangen door de MijnKPN-app @BramvanSchagen 


Ha @Nomen Nominandum ,

Dat las ik al, maar ook in de mijnkpn app staan ze verder niet 😞


Sterker, de app opent gewoon kpn thuis😛


Hi @BramvanSchagen, de KPN Thuis app gaat er inderdaad uit. Als je de app nog op je telefoon hebt staan, kan je 'm verwijderen, dan zal MijnKPN niet meer de Thuis app openen.

Gaat het je om inzicht in je netwerk, of om iets anders? Werkt je verbinding goed? Als je vragen hebt of op zoek bent naar meer info, deel het hier gerust of zoek verder op ons forum. Voor inzicht in je modem en netwerk kan je ook de webinterface van je modem gebruiken. Je leest daar meer over in onze Kennisbank.


Hi @Alexandra van KPN ,

De verbinding werkt goed. Maar ik wil gewoon zien welke apparaten er aan hangen.

En de webinterface werkt niet op een (Android)telefoon omdat de dns niet vertaald wordt (mijnmodem.nl bestaat niet op mijn telefoon). Vandaar dat ik het in een app zoek.


En de Thuis app verwijdert, gaat de Mijnkpn app naar de play-store om de Thuis app te installeren 🥴


@BramvanSchagen Ook vanaf je mobiele telefoon kan je inloggen op de webinterface van de Experia Box V10a, via deze stappen:

  1. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn
  2. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord
    De gebruikersnaam voor de V10A is admin. Het standaard wachtwoord staat op de sticker achterop de Box. 

Ha @Alexandra van KPN ,

Dat werkt nu. Maar is heeeeel klein op je foon.

En stopt bij 21 apparaten. Ik heb er wel meer 🥴


@BramvanSchagen Fijn dat dat nu werkt. Ik heb helaas nu geen andere app-suggestie of oplossing voor je. Mocht dat veranderen, dan delen we dit nieuws op het forum. Intussen kan je de webinterface hiervoor gebruiken.