Skip to main content

Ik heb vanmorgen de overstap gedaan naar KPN glasvezel en wilde mijn eigen modem gaan gebruiken op de glasvezelaansluiting 

Daarna dus netjes de registratie van mijn eigen modem doorgezet.

Hoe lang duurt het doorgaans voor er dan telefonisch contact wordt opgenomen?

Ik wacht nu bijna 3,5 uur.

Heeft u eerst het modem van KPN aangesloten? Dit is nodig om het abonnement te laten starten.

Welk eigen modem heeft u?


Fritzbox 5590.

Mijn glasvezel aansluiting heeft vanmorgen gewoon gewerkt. Anders kan je geen verzoek verzenden. Dit was met deze modem op de mediaconverter.


Ik heb ook gewoon een mail ontvangen dat de aansluiting werkt.


Hoi Corné! Welkom op onze Community! Is het nog gelukt met de Fritzbox? Kijk anders ook eens in dit topic:

 


Uiteindelijk wel ja. Het duurde wel 6u voor KPN reageerde. En dat had ik niet verwacht.


Uiteindelijk wel ja. Het duurde wel 6u voor KPN reageerde. En dat had ik niet verwacht.

Ja het is een heel onhandig activatie systeem, 6u is nog snel.
Het modem terug laten omzetten naar het ONT duurt twee dagen.

Ik hoop dat KPN dit ooit nog eens al functie voor de klant maakt in mijnkpn, dat je dit zelf en direct kan regelen.


Die mening had ik dus ook. Maar na de omschakeling heeft KPN ook nog ergens een herstart moeten doorvoeren, omdat mijn modem niet in werking kwam. En zelfs toen werd een monteur geplant omdat er niets gebeurde. Echter een tijd na het contact kwam plots alles toch tot leven.


Fijn dat het dan toch opgang is gekomen @CornéBreda! Post gerust nog eens topic als we iets voor je kunnen betekenen!


Reageer