Skip to main content
Antwoord

Eigen netwerk met Ubiquiti UDM op de Experiabox V10

• January 21, 2024
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ben van plan om bij mijn ouders een Ubiquiti UDM te installeren, maar in de Experiabox WAN poort gaat er een raar dun kabeltje naar een splitter oftewel een ISRA aansluiting.. Hoe krijg je op deze situatie een normale WAN aansluiting naar de nieuwe router?

Ik hoor graag.

Beste antwoord door Joep1965

Dan worden er dus twee lijnen gebruikt. Kpn heeft maar één modem wat daarvoor geschikt is. Het is dus goed opletten of een ander modem geschikt is voor pairbonding. Waarom wil je het? Vraag me alleen af wat er dan in die wan aansluiting zit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 21, 2024

Als jouw ouders een koper aansluiting hebben met pairbonding dan wordt het al een stuk lastiger allemaal.  Komen er twee draadjes uit het isra punt? 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 21, 2024

Misschien even foto's plaatsen.!!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2024

Correct, dit is exact de situatie!

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 21, 2024

Dan worden er dus twee lijnen gebruikt. Kpn heeft maar één modem wat daarvoor geschikt is. Het is dus goed opletten of een ander modem geschikt is voor pairbonding. Waarom wil je het? Vraag me alleen af wat er dan in die wan aansluiting zit.

wjb
Superuser
  • January 21, 2024

Plaats er een Zyxel VMG4005-B50A tussen.