Hi,
Ik ben net gestart als zzp-er en ik heb mijn website gelanceerd.
Helaas loop ik tegen een probleem aan, ik kan mijn eigen website niet bezoeken!
Mijn website staat online en werkt naar behoren, echter kan ik deze vanuit mijn eigen huishouden niet bezoeken.
Ik heb al contact gehad met de domeinbeheerder en deze heeft mijn website met succes bezocht en kan zelf geen oorzaak vinden.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
Mijn site via verschillende laptops, mobiele telefoons, iPad, iOs, Android en verschillende browsers bezocht. Allemaal zonder resultaat. Via privémodus van de internet browsers geprobeerd mijn website te bezoeken.
Het modem gereset door middel van de reset button, de stekker van het modem eruit getrokken, de wifi versterkers ontkoppelt. Via 4G de website geprobeerd te bezoeken.
Alle cookies, geschiedenis, cache geleegd.
Niets werkt!
De website was heel even bereikbaar via de browser Opera, maar na een minuut werd deze ook weer onbereikbaar.
Ik krijg de volgende meldingen als ik mijn site probeer te bezoeken:
Ik heb mijn firewall en anti-virus uitgeschakeld, alle invoegtoepassingen van de browsers uitgeschakeld.
De DNS cache geflusht.
Ik weet niet meer wat ik nu nog kan proberen, het is heel erg frustrerend dat ik met geen mogelijkheid mijn eigen site kan bezoeken. Dit zorgt ervoor dat ik mijn werk niet kan uitvoeren.
Op advies van een KPN medewerker heb ik hier een topic aangemaakt en ik hoop echt dat jullie mijn probleem kunnen verhelpen.
Groetjes Melanie