Skip to main content

Hi,

Ik ben net gestart als zzp-er en ik heb mijn website gelanceerd. 
Helaas loop ik tegen een probleem aan, ik kan mijn eigen website niet bezoeken! 
Mijn website staat online en werkt naar behoren, echter kan ik deze vanuit mijn eigen huishouden niet bezoeken.

Ik heb al contact gehad met de domeinbeheerder en deze heeft mijn website met succes bezocht en kan zelf geen oorzaak vinden. 

Ik heb het volgende al geprobeerd:

Mijn site via verschillende laptops, mobiele telefoons, iPad, iOs, Android en verschillende browsers bezocht. Allemaal zonder resultaat. Via privémodus van de internet browsers geprobeerd mijn website te bezoeken. 
Het modem gereset door middel van de reset button, de stekker van het modem eruit getrokken, de wifi versterkers ontkoppelt. Via 4G de website geprobeerd te bezoeken. 

Alle cookies, geschiedenis, cache geleegd. 

Niets werkt! 

De website was heel even bereikbaar via de browser Opera, maar na een minuut werd deze ook weer onbereikbaar. 

Ik krijg de volgende meldingen als ik mijn site probeer te bezoeken:

 


Ik heb mijn firewall en anti-virus uitgeschakeld, alle invoegtoepassingen van de browsers uitgeschakeld. 

De DNS cache geflusht. 

Ik weet niet meer wat ik nu nog kan proberen, het is heel erg frustrerend dat ik met geen mogelijkheid mijn eigen site kan bezoeken. Dit zorgt ervoor dat ik mijn werk niet kan uitvoeren.

Op advies van een KPN medewerker heb ik hier een topic aangemaakt en ik hoop echt dat jullie mijn probleem kunnen verhelpen.

Groetjes Melanie

Bij welke provider heb je jouw domein geregistreerd?

Ik heb meerdere dns servers gebruikt maar geen van allen kan het IP adres van het domein vinden en dat is de oorzaak.


aqua-escape.nl is wel bereikbaar...

www hoeft er ook niet voor. Daar raken sommige browsers ook door van de wijs.


@wjb Ze heeft haar site bij Wix geregistreerd. Heb je heel toevallig een idee wat we kunnen doen? @HGD Haha, ja alleen dat is niet haar site. Het is echt aqua-escape.com. We hebben meerdere browsers gebruikt en het vreemde was vooral dat via de app van Opera (browser) het 1x heeft gewerkt en toen ik de site wilde hernieuwen omdat het niet helemaal soepel werkte, de site het ineens niet meer wilde doen. We weten echt niet meer wat we moeten doen nu-.-”

 


@wjb Ze heeft haar site bij Wix geregistreerd. Heb je heel toevallig een idee wat we kunnen doen? 

Kan je hier (klik) wat mee?


@wjb Ze heeft haar site bij Wix geregistreerd. Heb je heel toevallig een idee wat we kunnen doen? 

Kan je hier (klik) wat mee?

Geprobeerd, ik kan alleen nergens vinden waar ik me kan aanmelden.


Dat weet ik ook niet.

Wat mij bevreemdt is dat de domeinbeheerder zegt dat hij de site succesvol bezocht heeft terwijl het toch echt zo is dat de DNS records voor aqua-escape.com ontbreken.

Zonder DNS record kan het bijbehorende IP adres niet gevonden worden en daardoor kan de site dus niet bereikt worden.


De cache van Google kent de site wel. Dus het heeft inderdaad gewerkt. Maar het lijkt er op dat de dns servers overhoop liggen. En wix heeft dat weer uitbesteed..... Neem gewoon een goedkope webhosting en redirect desnoods naar wix... Beter is gewoon de zaak zelf te regelen. 

En een beetje originelere webnaam had wel gemogen.


@HGD Waar maak je uit op dat de DNS servers overhoop liggen, is dat door de foutmelding of? Ja precies, als ik er met hen niet uit komt dan ga ik zeker ook verder kijken. Bedankt voor de tip! 


Gelukkig is dit mijn bedrijf en niet die van jou ;)


Dat weet ik ook niet.

Wat mij bevreemdt is dat de domeinbeheerder zegt dat hij de site succesvol bezocht heeft terwijl het toch echt zo is dat de DNS records voor aqua-escape.com ontbreken.

Zonder DNS record kan het bijbehorende IP adres niet gevonden worden en daardoor kan de site dus niet bereikt worden.

Ja precies, dat is ook erg vreemd. 
Ik wacht hun reactie even af en anders ga ik wel verder kijken. 
Thanks voor je reacties!