Skip to main content

Goedendag kpn,

we hebben een elektrische poort, die open en dicht gaat dmv het bellen naar een simkaartje wat daarin zit. 
Nu hebben we 1 telefoon, geabonneerd bij kpn, die de poort niet open gebeld krijgt omdat er een storing ontstaat. 
We denken de oplossing gevonden te hebben in een ander topic op dit forum: 

Echter, helaas heeft de telefoon de opties zoals beschreven niet. We kunnen dit dus niet uitzetten. 
Kunnen jullie ons hiermee verder helpen? 
 

Bij voorbaat dank. 

Wat voor een telefoon heb je @Edvandenostrum ? Dan kunnen wij eventjes meedenken hoe dit uit te zetten valt. Het uitzetten, zoals in het topic beschreven, is trouwens geen goed idee, omdat dan valt het toestel voor het bellen op 2G terug. (3G wordt al een tijdje niet meer gebruikt.) Lijkt me dus een handig om parallel eens met de leverancier van de poort hierover te praten. Maar goed, als je ons het type telefoon laat weten kunnen wij eens kijken hoe het nu op te lossen valt.


Hallo Joris,

dank voor je reactie. Het betreft een iPhone 12. 
we hebben deze ochtend ook met Apple gebeld en zij adviseerden ons om bij de kpn winkel dmv een ander toestel het votle uit te laten zetten. Dat hebben we gedaan maar heeft het probleem niet opgelost. 


Mmmh, helaas heb ik zelf niet zo veel ervaring met iPhone/Apple, dus ik hoop dat iemand anders hier iets over kan vertellen.