Skip to main content

Lees dat er vaak problemen zijn om een Elro K1 Connector te verbinden op een KPN Box 12. Helaas ben ik daar pas achtergekomen bij de installatie.  Omdat de K1 Connector alleen 2.4Ghz ondersteund heb ik geprobeerd om de 5GHz in de box 12 uit te schakelen, maar waarschijnlijk door super Wifi is dit niet mogelijk.  

Daarna heb ik Extra 2.4Ghz Wifi op de box 12 ingeschakeld maar ook hiermee krijg het niet voor elkaar.  Iemand suggesties?

Groeten,
Kees

 

*admin: afgesplitst

Heb je wel het wachtwoord van de 2.4ghz extra wifi ingevuld en niet die van het hoofdnetwerk?Die zijn namelijk verschillend.


Dag Martijn,

Heb het wachtwoord van het extra 2.4GHz verschillend gemaakt van het normale netwerk, maar de app blijft aangegeven dat de connector niet gevonden kan worden.

Kees  


Wat als je dat extra 2.4ghz wifi netwerk op 802.11b/g/n zet i.p.v 802.11AX, Kan je dan wel verbinden?


Het extra 2.4GHz kan ik niet apart instellen, neem aan dat deze setting wordt overgenomen van het standaard netwerk en deze staat op 802.11b/g/n.


Heeft u bij Extra WiFi alleen 2,4 Ghz aangezet? 5 Ghz uit?

 


Alleen 2.4GHz staat aan, 5 GHz staat uit


 

Het extra 2.4GHz kan ik niet apart instellen, neem aan dat deze setting wordt overgenomen van het standaard netwerk en deze staat op 802.11b/g/n.

Hoi @KeesDrunen .   En als je experimenteert met de algemene settings van de wifi? Dus nog een paar andere opties proberen? 

 


Was er even tussenuit, heb uiteindelijk verbinding kunnen maken met een oude WiFi router met alleen 2,4GHz. Het werkt nu. 
bedankt voor alle hulp.


Super!