Best moderatie-team.
Op 16 maart 2021 kreeg ik een email dat korting op mijn Hussel thuisabo af gaat lopen.
Er staat o.a., ik citeer:
U behoudt wèl de volgende korting(en) op uw pakket:
Eerste 6 maanden korting op Internet en Interactieve TV van €-16,13 per maand
Combivoordeel 5 euro van €-5 per maand
Van die aflopende korting van €-16,13 per maand klopt die is ook gestopt
Wat echter óók gestopt is medio april 2021 is het Combivoordeel van €-5 per maand en dat klopt dus niet volgens eerder genoemde email en het citaat daar uit zoals boven vermeld.
Toen ik de mei-factuur kreeg, meteen daarover gebeld en de klantenservice vertelde dat die combikorting tijdelijk gestopt was i.v.m. een a.s. wijziging van het mobiele abo per 20 juni a.s. met nummer …….800 en dat het met een volgende factuur weer verrekend zou worden.
Toen ik de juni-factuur kreeg, geen verrekening van de combikorting en überhaupt geen combikorting meer. Hierover gebeld en de klantenservice vertelde dat ik bij mijn huidige pakket geen recht (meer) had op combikorting, maar alleen nog op ‘entertainmentkorting’ van €5 op bepaalde tv-pakketten en dat de eerdere reactie van de klantenservice een foutieve reactie is.
Toen ben ik dus even in de papieren gedoken en kwam eerder genoemde mail tegen waarin dus zwart-op-wit staat dat ik combivoordeel van €-5 per maand op mijn pakket blijf behouden. Toen weer gebeld en de man van de klantenservice zag ook dat dat zwart-op-wit staat en zou dat aan de facturatie-afdeling doorgeven en zou binnen 5 werkdagen gebeld worden door de facturatie-afdeling, dus uiterlijk op 9 juni a.s. en dat hun beslissing doorslaggevend is.
Daar het meestal een paar dagen duurt voordat er op het forum gereageerd wordt door het moderatieteam, meld ik het nu vast even zodat er onderzoek gedaan kan worden of de intrekking van de combikorting wel terecht is ondanks de zwart-op-wit zijnde verklaring dat ik de korting gewoon blijf behouden.