Wil Sony ereader draadloos verbinden. Tijdens de uitvoering heb ik 2 minuten tijd om de wps-knop vd router V9 in te drukken. Deze reageert echter niet en kleurt ook niet oranje. Wat is er fout?
Hallo
2 manieren geprobeerd.
1. Gestart via de instellingen vd reader en tijdens de 2-minutentermijn de was-knop meerdere keren ingedrukt. Zelfs een keer de volle 2 minuten. Geen reactie en geen lampje.
2. Gestart door eerst de wps-knop in te drukken/ ingedrukt te houden en tegelijk via de instellingen vd reader de procedure doorlopen. Ook geen reactie of lampje.
Ik heb 2 routers: de experiabox en een applerouter. Kunnen die elkaar in de weg zitten?
Ondersteund de reader überhaupt wel wps? Heeft u ook al eens geprobeerd om gewoon op de reader het netwerk in te stellen? Gewoon bij de WiFi instellingen netwerk selecteren en wachtwoord invullen?
Bij de wi-fi instellingen staat aangegeven dat de reader verbonden is. Ik neem aan dat wps ondersteund wordt, omdat bij de instellingen de ‘wps drukknop-conf.methode’ is aangegeven. Deze heb ik ook gebruikt. Bovendien ben ik eerder (meer dan 1 jaar geleden) al eens met het web verbonden geweest.
kan het niet aan de router liggen? Of conflicterende apparaten i.c. 2 routers?
Bij de wi-fi instellingen staat aangegeven dat de reader verbonden is. Ik neem aan dat wps ondersteund wordt, omdat bij de instellingen de ‘wps drukknop-conf.methode’ is aangegeven. Deze heb ik ook gebruikt. Bovendien ben ik eerder (meer dan 1 jaar geleden) al eens met het web verbonden geweest.
kan het niet aan de router liggen? Of conflicterende apparaten i.c. 2 routers?
Hallo
Krijg de melding ‘Probleem met gegevensverbinding. Er kan geen beveiligde verbinding tot stand worden gebracht’
bij de info van de verbinding staat zelfs de beveiligingsmethode ‘WPA/WPA2 PSK’ van toepassing is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.