Skip to main content
Vraag

Eufy 4G LTE S330 beveiligingscamera werkt niet met KPN datasimkaart

• November 30, 2025
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Deze topic bestond al eerder dit jaar maar is gesloten met “beantwoord”. Ik behoor echter helaas tot de groep zoals velen in die eerdere draad die de camera wel met de bijgeleverde EIOT Club SIM aan de gang krijgen zonder probleem, maar met een KPN databundel SIM niet. Ongeacht of je nu kiest voor optie “direct verbinden” of eerst de APN settings aanpast (naar “internet”), in beide gevallen geen verbinding. Weet er iemand wat het concrete verschil is tussen een EIOT SIM en een KPN databundel only SIM (met een 0970-nummer)? Misschien dat ik zo kan vinden wat ik nog kan proberen om het aan de gang te krijgen. En sommigen krijgen een KPN SIM wel aan de gang, maar ik weet niet of dat een databundel SIM is zoals ik heb of een standaard SIM.

PS: De SIM heb ik eerder gebruikt voor het modem in mijn auto, daar werkt hij wel gewoon. En dat was als ik me goed herinner ook met de APN setting “internet”.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Saira. Welkom op de KPN Community! Waarschijnlijk bedoel je dan dit topic waar het over dezelfde camera gaat in combinatie met een KPN datasim. Sommigen lukt het daar wel om verbinding te krijgen, maar anderen weer niet. Waar het 'm precies in zit, durf ik ook niet te zeggen. Maar waarschijnlijk zit TDN wel in de goede richting te denken. 

De Eufi s330 kan alleen IPv4, als de KPN simkaart op een IPv6 only netwerk is (APN=internet) kan de Eufi geen verbinding krijgen, is portalmmm.nl wel geldig voor een data-simkaart? Mobiele simkaarten van nieuwe abonnementen kan deze APN niet meer gebruiken.

Helaas kun je ‘portalmmm.nl’ ook niet meer gebruiken bij nieuwe datasim-abonnementen. En ik neem aan dat je de APN instellingen die Alex hier heeft genoemd ook allemaal goed bent nagelopen? Als je alles goed gecheckt hebt, dan kun je nog contact leggen met onze helpdesk. Zij kunnen dan een ticket voor je aanmaken bij onze Technische Dienst met het verzoek om jouw datasim op IPv4-only te zetten. Dat is nog wel het proberen waard. 

Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. En laat maar weten wat daaruit gekomen is. Ik ben benieuwd!