Skip to main content
Vraag

Eufy deurbel geeft geen meldingen meer door

• May 22, 2026
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Hallo, sinds kort heb ik problemen met mijn Eufy deurbel. Ik krijg geen meldingen meer binnen, volgens de zaak waar ik hem gekocht heb ligt het aan het wifinetwerk waar het op aan gesloten is. Want bij hun in de winkel werkt het perfect (het is ook al de 3e deurbel dus daar kan het niet aan liggen) kan het zijn dat mijn V10 experiabox signalen blokkeert?? Ik heb ook een wifi versterker tussen het netwerk zitten 

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Baak79 en welkom bij de KPN Community! Niet handig dat je geen meldingen meer binnenkrijgt dus goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 

Kreeg je eerder wel meldingen op de deurbel binnen? Is er iets veranderd sinds de meldingen niet meer binnenkomen? 
De V10 blokkeert geen signalen, dus daar kan het hem niet in zitten. Wel kun je het volgende controleren: 

• Als de meldingen op één telefoon niet binnenkomen, kijk dan of er voor die telefoon een softwareupdate is en voer deze uit.
  • Stel een Extra Wifi netwerk in en zet deze op 2,4 Ghz. Verbind de Eufy deurbel met dit netwerk en kijk of je dan wel meldingen binnenkrijgt. 

Laat je weten of het hiermee gelukt is? Ik ben benieuwd!