Skip to main content

Na een stroomstoring beide deurbellen off-line. In de app de voordeur el verwijderd en weer toegevoegd. Hij geeft beeld en geluid, maar ik krijg geen bewegingsmeldingen meer op mijn telefoon en tablet.

De 2e deurbel is niet opnieuw te installeren, omdat de microfoon stuk is en die heb je nodig zodat de deurbel de geluidsgolven van de Homebase kan "horen" tijdens het installatie proces.

Maar waarom ik geen meldingen meer krijg van de voordeur, is me een raadsel.

Hmm, hoe het zit met de meldingen, daar heb ik ook niet direct een verklaring voor ​@Loosoft 

Je kunt via je telefoon en tablet wél live het beeld bekijken? Als dat zo is, dan zal de bel wel online zijn, anders kan er geen verbinding bestaan. Zijn je deurbellen aangesloten op de stroom of hebben ze een batterij die je steeds moet opladen? Als ze via stroom werken, kan het goed zijn dat ze een beetje een opdonder hebben gehad toen de stroom er weer op kwam.

Ik wil je hoe dan ook aanraden om even contact te zoeken met Eufy, ze krijgen vast vaker te maken met apparaten die na stroomuitval niet meer doen wat ze horen te doen, en weten hopelijk hoe je dit het makkelijkst op kan lossen!

Een deurbel heeft stroom, de ander alleen batterijen.

Ik heb inmiddels via het Anker Support mea Team een vervangende deurbel gekregen, iets wat in mijn ogen KPN voor mij had moeten regelen: ik heb die deurbel immers gekocht bij (via) KPN.

In ieder geval een wijze les voor mij om nooit meer iets aan te schaffen bij KPN wat van een externe leverancier komt. Wel hulde aan Eufy voor hun perfecte service!!

Ah, ik wist niet dat je hem via KPN aan had geschaft ​@Loosoft, dat is dan via onze partner Tink?

Op de pagina van KPN en Tink, vind je naast het volledige assortiment dat aan wordt geboden, ook de mogelijkheid om contact op te nemen en vragen te stellen over je smart apparatuur. Dit verloopt niet via de normale klantenservice. Heel erg fijn dat Eufy dit zo goed op heeft gepakt, maar wellicht  kan je de situatie daar nogmaals onder de aandacht brengen zodat ze verder met je mee kunnen denken en kijken!

Van Tink geen reactie meer mogen ontvangen. Zij hanteren gewoon het afschuifsysteem.

Wel hulde aan het Anker Support mea Team voor hun uitstekende service en communicatie!

Jammer wat Tink betreft ​@Loosoft, niet erg netjes 😕

Heel fijn dat je via een andere weg alsnog goed geholpen bent!

Reageer