Eufy camera deurbel;
Ben ik sinds anderhalve week in het bezit van een Eufy camera deurbel. Geïnstalleerd zoals voorgeschreven en werkte de camera deurbel enkele dagen zonder storingen. Kon ik live beeld uitkijken, werden er activiteiten waargenomen en opgeslagen in de Homebase 2. Helaas was de werking van korte duur en begon enkele dagen geleden het Eufy systeem foutmeldingen in de Eufy App te geven en was de verbinding in de app met Homebase 2 niet constant. Heb ik alle mogelijk oplossingen welke werden aangedragen door Eufy zelf en welke ik op internet vond, waaronder op dit forum, geprobeerd. Helaas niet tot het gewenste effect.
Storingen;
Reden dat ik toch een nieuwe topic aanmaak is het feit dat ik mijn specifieke storingen / error en/of foutmeldingen nog niet hier ben tegen gekomen. In de app bij het proberen live uit te kijken kreeg ik errors -2, -203, -204, -205. Als de errors zich voordoen dan heb ik in de meeste gevallen wel geluid. Bijzonder is ook dat het live uitkijken in de Eufy App wel werkt tussen 00.00 uur en 10.00 uur. Na 10.00 uur kan ik niet meer live uitkijken, worden activiteiten niet meer waargenomen, dan wel opgeslagen. Als ik wel kan uitkijken dan valt het mij op dat in het beeld getoonde verbindingssnelheid zeer laag is. Variërend van 6KB/s tot ongeveer 40 KB/s.
Wifi;
Op internet heb ik veel gelezen over het feit dat het wifi dient te worden opgedeeld in 2.4 en 5.0 ghz. In verband met het feit dat de Eufy camera deurbel alleen geschikt is voor 2.4 ghz. Ook deze oplossing heb ik toegepast, maar helaas niet tot het gewenste effect. Ik ondervind zowel met gebruik van Ethernet kabel en wifi op 2.4 ghz dezelfde problemen.
Oplossing;
Hopelijk heeft iemand hier nog een oplossing.