Skip to main content
Beantwoord

Eufy Homebase 2 aan Box 12 koppelen lukt niet

• 24 januari 2025
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Vandaag overgestapt van Ziggo naar KPN glasvezel. echter is het me niet gelukt de Eufy Homebase 2 te koppelen. diverse malen geprobeerd te resetten maar geen succes. al andere eternet kabel geprobeert ook dit hielp niet.

Beste antwoord door ArnoFBS

Probleem uiteindelijk gevonden, aangezien mijn eufy niet verplaatst was ging ik er vanuit dat de kabel vanuit de router naar de aansluiting op de muur niet het probleem zou moeten zijn. Echter wanneer ik de eufy home base 2 aansloot op de modem was hij zo in de lucht. Dus nieuwe kabel gelegd van de modem naar de aansluiting in de muur. Probleem verholpen😆

Bekijk origineel

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16424 reacties
  • 27 januari 2025

Hoi ​@ArnoFBS.  Welkom bij KPN en op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om de Eufy Homebase 2 te koppelen. Ik weet niet veel van dit apparaat, maar probeer dit eens:

1. Sluit de Homebase rechtstreeks aan op het KPN-modem met de ethernetkabel en kijk of het lampje groen of blauw is.
  2. Probeer een andere poort op het modem.
  3. Zet het modem even uit en weer aan (wacht 10 seconden).
  4. Volg de stappen in de Eufy-app en zorg dat je op hetzelfde netwerk zit.

Laat het ons weten of dit werkt of welke lampjes er op de Homebase branden. Misschien heeft iemand anders in de community ook nog een oplossing!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8396 reacties
  • 27 januari 2025

Beste ​@ArnoFBS en ​@Vikash van KPN zojuist een test gezien van cameradeurbellen in Bright en en Eufy heeft veel moeite met wifiverbindingen, waar zelfs Bright niet uit komt:

https://www.bright.nl/videos/1253419/de-vier-bekendste-videodeurbellen-getest.html

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

Probleem uiteindelijk gevonden, aangezien mijn eufy niet verplaatst was ging ik er vanuit dat de kabel vanuit de router naar de aansluiting op de muur niet het probleem zou moeten zijn. Echter wanneer ik de eufy home base 2 aansloot op de modem was hij zo in de lucht. Dus nieuwe kabel gelegd van de modem naar de aansluiting in de muur. Probleem verholpen😆

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16424 reacties
  • 28 januari 2025

​@ArnoFBS Wat goed dat je het probleem hebt gevonden en dat alles nu werkt! Soms blijkt het toch een kabel te zijn, fijn dat je dit hebt gedeeld. Dit kan anderen met hetzelfde probleem zeker helpen. 😊

Reageer