Skip to main content
Antwoord

Eufy Homebase 380 bedraad koppelen aan Experiabox V10

• August 27, 2025
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Wil mijn Eufy homebase 380 bedraad koppelen aan mijn Experia10box. (Heb nog steeds geen nieuwe gehad) Dat lukt niet. Als ik de router benader, zie ik de homebox3 wél, maar het lampje blijft rood branden. Resetten, stroom eraf en erop; Experiabox opnieuw opstarten: geen resultaat. Wat kan ik nu nog proberen?

Beste antwoord door BenEnkhuizen

Ik bedoelde inloggen op de Experiabox. Die functioneert als modem/router. Daar zie ik dat de Homebox wel is verbonden, maar het lampje blijft rood branden. Inmiddels heb ik het probleem wel opgelost: er was nog een poort vrij op de Wifiretweeter.

4 reacties

• August 27, 2025

Als ik de router benader...

Wat bedoel je hier mee? Welke router "benader" je? De Experiabox? En wat bedoel je met "benader"? Log je er op in via http://192.168.2.254

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • August 27, 2025

Ik vermoed uit je verhaal dat je Homebase rood brandt? Dat is bekend op de Eufy community dat deze ineens het netwerk kwijt is zowel bekabeld als draadloos. De Homebase tijdelijk stroomloos maken zou een oplossing zijn. Zeker wanneer de overige apparatuur op wifi wel in orde is

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 27, 2025

Ik bedoelde inloggen op de Experiabox. Die functioneert als modem/router. Daar zie ik dat de Homebox wel is verbonden, maar het lampje blijft rood branden. Inmiddels heb ik het probleem wel opgelost: er was nog een poort vrij op de Wifiretweeter.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@BenEnkhuizen . Welkom hier.

Ik ken het apparaat helaas niet maar als er een LAN poort op zit zou die gewoon met de v10 verbonden moeten kunnen worden. Ik begrijp nu dat je het anders hebt opgelost?  Dat is in ieder geval fijn om te lezen.