Skip to main content
Antwoord

Eufy x8 robotstofzuiger verbinden met KPN Box12 lukt niet

• February 17, 2025
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Heb een eufy x8 robotzuiger maar deze kan niet verbinden met wifi / KPN / app

wel via mn mobile verbonden maar bij verbinden aan box12 krijg ik steeds melding wifi wachtwoord is onjuist

help

Beste antwoord door Erwin van KPN

wel via mn mobile verbonden maar bij verbinden aan box12 krijg ik steeds melding wifi wachtwoord is onjuist

help

Hoi ​@Tig . Welkom bij de KPN Community.

Ik krijg dan het vermoeden dat je een verkeerd wachtwoord invoert. Of dat apparaat heeft moeite met de frequentie waarop er wordt uitgezonden.

Heb je de handleiding ook doorgenomen?  Kan dit apparaat overweg met 2,4 en 5Ghz ? Anders kun je het beste een los 2,4 netwerk aanmaken. Hier staat uitgelegd hoe dat moet:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

help

Hoi ​@Tig . Welkom bij de KPN Community.

Ik krijg dan het vermoeden dat je een verkeerd wachtwoord invoert. Of dat apparaat heeft moeite met de frequentie waarop er wordt uitgezonden.

Heb je de handleiding ook doorgenomen?  Kan dit apparaat overweg met 2,4 en 5Ghz ? Anders kun je het beste een los 2,4 netwerk aanmaken. Hier staat uitgelegd hoe dat moet:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 5, 2025

Bedankt voor de tip

het gaat idd om 2,4ghz deze is ook ingesteld. Het wachtwoord klopt want andere apparaten gaan er wel op.

het schijnt een probleem te kunnen zijn bij enkele providers, kreeg ik door van Eufy.

Erwin van KPN
Moderator

Maar hebben ze ook nog iets benoemd? Een instelling die niet deugt bij ons/andere providers? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Nee helaas niet

krijg binnenkort een handige kennis op visite, zal hem eens aan het werk zetten

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 11, 2025

Nee helaas niet

krijg binnenkort een handige kennis op visite, zal hem eens aan het werk zetten

Zorg dan wel voor koffie met iets lekkers erbij ​@Tlg 😉