Skip to main content

Ik heb in ons onlangs aangeschafte vakantiehuis een Experia box en een SagemCom Fast 4360 Air (4G+ Cat6 Modem) aangetroffen. Omdat het KPN abonnement van de vorige eigenaar is beĆ«indigd doet de wifi het uiteraard niet. Ik heb een sim kaart aangeschaft met data om met een Mifi device en wifi netwerk op te zetten. Mijn vraag is of ik ook de SagemCom en de Experia zou kunnen gebruiken om dit voor elkaar te krijgen. Op de KPN site heb ik gelezen dat de Experia bij gebrek slechte of wegvallende verbinding over stapt op de SagemCom. Dat lijkt niet te gebeuren, terwijl alle lampjes van de SagemCom blauw zijn (inclusief de 4G).Ā 
Of kan ik de twee apparaten beter op Marktplaats zetten?

Hi en welkomĀ @Martin Drenth.

Het 4G modem is een Sneller Internet Buitengebied modem, dat helpt de Experia Box de verbinding te verbeteren. Maar er is geen abonnement actief op dit moment lees ik. Ik heb zelf geen idee of je er dan nog wat mee kan, ik denk het niet. Mijn advies is, stuur de apparaten terug. Dat had degene die het abonnement heeft gehad en heeft opgezegd eigenlijk al moeten doen, omdat dit apparatuur is die in bruikleen wordt uitgegeven.Ā 

Je kunt altijd kijken of je een nieuw abonnement kiest voor in je vakantiehuis. Mocht je een nieuw abonnement bestellen, ontvang je ook nieuwe apparatuur.


Hoi Alexandra. Dank voor je tip. Ik ga het terugsturen.Ā Ik las datĀ je de bestelbevestiging of aankoopbewijs meestuurt. Dat wordt wat lastig, want die heeft de vorige eigenaar...


Hoi Alexandra. Dank voor je tip. Ik ga het terugsturen.Ā Ik las datĀ je de bestelbevestiging of aankoopbewijs meestuurt. Dat wordt wat lastig, want die heeft de vorige eigenaar...

Geef dan in ieder geval het adres mee waar de spullen oorspronkelijk geĆÆnstalleerd stonden. @Martin DrenthĀ 


Precies wat N.N. aangeeft @Martin Drenth, doe er een briefje bij in met het adres en dat het van de vorige bewoners was, dan komt het goed!Ā 


Reageer