Skip to main content
Antwoord

Experia Box V10 met Orbi versterkers: hoe werken ze het beste?

• July 14, 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

In ons huis is geen glasvezel. We hebben een Experia Box v10 met orbi versterkers omdat ons huis 25 meter lang is. Toch lukt het de versterkers niet om de WiFi in alle delen van het huis stabiel te laten zijn. Hoe kan ik de orbi het beste laten samenwerken met de experia box V10? (Graag in Jip en Janneke taal een antwoord.) alvast veel dank voor de reacties!

Beste antwoord door Marlon92

Die kunnen niet samenwerken.

Sluit er minstens 1 bekabeld aan. En liefst beide. Ik hoop dat je een goed bekabeld netwerk in huis hebt. Anders krijg je nooit 25 meter verderop goed internet met een voldoende snelheid. 

2 reacties

• Antwoord
  • July 14, 2025

Die kunnen niet samenwerken.

Sluit er minstens 1 bekabeld aan. En liefst beide. Ik hoop dat je een goed bekabeld netwerk in huis hebt. Anders krijg je nooit 25 meter verderop goed internet met een voldoende snelheid. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@marijesp13. Welkom op de community! Wat lastig dat de wifi in je huis niet overal goed werkt. In een lang huis van 25 meter kan dat inderdaad moeilijk zijn. Ik ben zelf niet  bekend met de Orbi-versterkers, maar misschien heb je nog iets aan het onderstaande topic. 

Â