Skip to main content
Vraag

Experia Box V10a verliest verbinding

  • 10 September 2024
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Regelmatig gooit mijn modem apparaaten er uit. als ik dan kijk hebben ze geen IP adres meer toegewezen.

Dit is super irritant. Niet alleen als ik thuis ben en verlichting is niet meer te bedienen maar zoals nu ben ik op reis voor werk en hebben de beveiligingscamera's geen verbinding meer.

Als dit gebeurd kan ik ook niet meer inloggen op mijn modem om hem te rebooten en moet het fysiek.

 

Ik probeer via de chat een mederwerker te bereiken maar ik kan alleen bellen blijkbaar. Handig op zee

Is er een mogelijkheid om met een medewerker te chatten om mijn modem te laten vervangen?

Gaat dit ook zo bij bekabeld aangesloten apparaten? Of alleen bij apparaten op WiFi? 


Bij alles. Laatst was de verbinding weg en probeerde ik in te loggen via mijn telefoon wat niet lukte, toen mijn laptop bedraad aangesloten en ook daar lukte het niet in te loggen


Hoi @Frans15. Heb je de mogelijkheid om onze Servicetool te doorlopen? Wellicht verhelp je hiermee het probleem al. Je kunt ook via facebook of X contact opnemen.


Beste Vikash,

momenteel in het buitenland dus geen fysieke toegang tot het apparaat

Ik heb iemand de experia box laten rebooten en heb nu weer toegang tot mijn cameras en verlichting maar dit is een vrij onwerkbare situatie helaas

 

Mvg, Frans


@Frans15 Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Wanneer je weer terug bent in Nederland dan toch maar even bellen met onze klantenservice. 


Reageer