Skip to main content

Ik heb sinds 2012 een Experia box v7. Recent ervaar ik problemen (tv die hapert en zwak WiFi) en vraag me nu af of dat door de leeftijd van de Experia box v7 komt.

je kunt deze tool proberen

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

of kpn bellen en tegen de computer zeggen “ik wil een medewerker spreken”

of wachten hier op het forum dat een webcare het op pakt

 


Hallo @tijsmabouman ,

KPN wisselt deze verouderde experia box gratis om voor een moderner exemplaar. 
 

De door @peter-keetfm genoemde tool werkt echter niet voor de aanvraag van deze wijziging. 
 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402

(Spreek in : Ik wil een medewerker spreken) 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Wil je het via het forum regelen? De wachttijd is momenteel ongeveer zes dagen. Maar niet als Erwin jou voorrang geeft! Vul dan even je profiel en geef hier een seintje. 


Bedankt voor de reacties.

Via de door @peter-keetfm  aangegeven tool lijkt het er idd op dat ik alleen mijn tv-ontvanger kastjes kan vervangen.

@Noordzee  Bedankt voor de suggesties. Heb je ervaringen met naar de fysieke KPN shop op dit gebied? Ik zit op loopafstand van een KPN shop in mijn woonplaats.


@tijsmabouman 

Je kunt in een KPN-winkel ook jouw aanvraag doen. Maar je zal dan niet direct een nieuw modem meekrijgen. Dat gaat normaliter per post. 


@tijsmabouman : Zal ik een nieuwe opsturen? Zo ja, kun je dan even je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


@Erwin_ Ik heb mijn profiel aangevuld en bij deze dus het seintje… graag ontvang ik een nieuwe.


@tijsmabouman : Er is een nieuwe onderweg. Heb je de SMS met logistieke informatie gehad?


@Erwin_ Ik heb idd een SMS ontvangen. Bedankt voor je snelle actie!