Skip to main content

Hallo,

Ik heb een Experia Box V8 thuis staan samen met een Synology NAS DS918+. 

Ik had de DDNS goed ingesteld via ****.synology.me en dat werkte prima.

Na ongeveer 1 maand werkt de NAT loopback opeens niet meer. 

Ik heb geen idee waarom dit zo is.

Ik had toen de router opnieuw gereset en dit leek het probleem te verhelpen, totdat na opnieuw ongeveer 3 á 4 weken de NAT loopback het weer niet deed.

Ik heb eigenlijk geen zin om elke maand de router opnieuw te moeten resetten, dus heeft iemand een oplossing hiervoor?

Met vriendelijke groeten,

Hoi, @jvt . Welkom op het forum.

Ik weet oprecht niet wie of wat dit probleem veroorzaakt. De v8 heeft al jaren geen update gehad en de firmware is stabiel. 

Als jij méér uit de aansluiting wilt halen is het misschien interessant om de experiabox te vervangen door een eigen router met meer functies. Dit is, als je glasvezel hebt, tegenwoordig niet zo ingewikkeld meer. 

 


Hoi, @jvt . Welkom op het forum.

Ik weet oprecht niet wie of wat dit probleem veroorzaakt. De v8 heeft al jaren geen update gehad en de firmware is stabiel. 

Als jij méér uit de aansluiting wilt halen is het misschien interessant om de experiabox te vervangen door een eigen router met meer functies. Dit is, als je glasvezel hebt, tegenwoordig niet zo ingewikkeld meer. 

 

Is het ook mogelijk een Experia Box v10 hiervoor aan te vragen? Dat zou natuurlijk wat goedkoper zijn namelijk.


Ik heb je een privébericht gestuurd, @jvt . Kun je daar op reageren?


Zoals privé besproken kan ik geen v10 voor jou regelen. Met wat goede wil kunnen wel een v10a proberen. Laat je weten of je hier iets voor voelt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.