Skip to main content

De communicatie met de REMEHA eTwist valt elke dag weg. Een reset helpt 2 uur en dan is de verbinding weer weg.

Apparaat is meer dan 10 jaar oud, moet ie niet vervangen worden???

Hoi @Roel Derks, een aantal maanden geleden had je hier ook een topic over. Toen loste het zichzelf op, dat is nu nog niet gebeurd dus? Zou je ook kunnen vertellen hoe je de reset precies hebt gedaan? 

Heb je de Wifi Manager op onze site al eens gedaan? Die helpt om het Wifi netwerk zo optimaal mogelijk in te stellen en kan aan het einde andere alternatieven aanbieden. Ik ben benieuwd wat daaruit komt.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Roel Derks. Ik hoop dat dat betekent dat het opgelost is, of dat de Wifi Manager de oplossing was. Als dat niet zo is, kan je mijn bovenstaande vragen alsnog beantwoorden.


Ja, ik heb geprobeerd een V10 opgestuurd te krijgen en de oude V8 terug te sturen.

Dat was niet mogelijk, omruilen in een KPN winkel. Heb ik geen tijd voor, ik moet al een uur rijden naar adres schoonouders (80 plus)  Dan nog met die hitte de stad in 20 min wachten in de winkel etc. en dan weer terug brengen.  De mensen zijn sinds 1960 klant….

Dus op marktplaats een V10 gekocht en vanmiddag geinstalleerd.  Wifi is nu ook veel sneller….

Gr,

Roel