Skip to main content

Goedemiddag,

 

Sinds een aantal maanden ervaar ik problemen met het wifi-signaal van de Experia box v8. Dit maakt thuiswerken momenteel erg lastig. Om de paar minuten valt het wifi signaal weg. Dit geldt voor meerdere apparaten, zoals de smart TV, mobiele telefoons en laptops. Er is niets veranderd in de tussentijd. 

Ik heb na telefonisch contact met de klantenservice al meerdere malen een reset uitgevoerd van het modem, waarna er kort verbetering optreed. Echter, na een half uur valt het signaal weer weg.

Wanneer ik mijn laptop rechtstreeks verbind middels kabel, ervaar ik geen problemen. 

Ik hoop dat u mij kunt helpen, want de situatie frustreert enorm. 

 

Groet,

 

Jan

Vul je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent, ik denk dat het Wifi gedeelte van de V8 aan zijn laatste reis bezig is


Hi @Jan en Rianne Michielse ,
Welkom op het forum. Goed dat jullie je profiel al aangevuld hebben n.a.v. het bericht van @jimny :muscle_tone3: . Hebben jullie de wifimanager al doorlopen?


Hoi @Denise. 

 

Ik heb de wifimanager meerdere malen doorlopen. De box is vanuit daar meerdere keren gereset en er is van kanaal gewisseld. Helaas geen resultaat, sterker nog, de downloadsnelheid verslechtert hierdoor. Zoals eerder aangegeven heb ik problemen met het wifi signaal, om de haverklap heb ik via wifi een ‘verbinding zonder internet’. 

 

Groet,

 

Jan


Als je de wifimanager een aantal keer hebt doorlopen hebt zou je uit moeten komen op andere opties. Dit kan zijn een Monteur, Experia Wifi of Super Wifi. Het maakt wel verschil of je tijdens het testen een hoge of lage snelheid haalt. Waar kom jij op uit?