Beste,
Thuis beschik ik over een V10A en een experia wifi (welke bekabeld is aangesloten op de V10A).
Echter verlies ik teveel snelheid op mijn wifi (hooguit 3 meter verwijderd van de experia wifi en haal 40mbps ipv 100mbps wat mijn abonnement is).
Volgens recensies zou de google nest wifi wel de gewenste snelheid opleveren, echter is dit niet het geval (haal met de wifi van google 4mbps).
Google nest router bekabeld aangesloten op de V10A
Extra google wifi punt op de slaapkamer.
De app van google geeft aan dat de internetsnelheid 98 mbps is en dat het mesh netwerk een zeer goede verbinding heeft
Contact gehad met google en wat aanpassingen gedaan waarbij zij aangaven, als dit het probleem niet oplost moet je bij je provider zijn. Je hebt namelijk een modum en router in 1, deze moet worden ingesteld met bridge modus.
Helaas kan de experia V10A niet in bridge modus en telefonisch contact met kpn was niet de oplossing, zij verzochten om de vraag hier op het forum te stellen.
Uiteraard heb ik op het forum gezocht naar vergelijkbare problemen, echter vond ik deze niet vandaar een nieuw topic.
Graag jullie advies/hulp