Skip to main content

Vanwege wifi signaal is er een losse zwarte Experia Wifi kastje bij gezet. Werkt allemaal prima. Maar als ik in de Experiabox inlog zie ik bij SSID en wachtwoord een andere naam staan dan wanneer ik ingelogd ben in de Experia Wifi. Klopt dat ? De gegevens in de Experia box zijn afgeschermd. Die kan ik zolang de Wifi Experia is geactiveerd niet wijzigen. Als ik de beveiliging van het geheel wil aanpassen (wachtwoord wijzigen) moet ik dan alleen het wachtwoord van de Wifi Experia aanpassen ?

Welke Experiabox heeft u? 


De ZTE H368N (V9)


Hoi @ruuddebree volgens mij werkt het zoals het bedoeld is. Als je de wifi experia's naast je experiabox V9 gebruikt wordt het wifi van de V9 uitgezet zodat deze geen problemen bij elkaar verzorgen. 
De makkelijkste manier om de wachtwoorden te beheren van je wifi is via onze online servicetools en dan specifiek deze! Je kunt dit ook makkelijk via de KPN Thuis app doen


Het probleem is dat ik die tool niet opgestart krijg. Volgen mij is deze tool bedoeld om de V9 Experiabox te checken. Maar Het Wifi gedeelte van de V9 is dus al uitgeschakeld door kleine zwarte “extra” Wifi Experia . Vervolgens stuurt hij mij door naar een bestelpagina voor een extra Wifi box.. Maar die heb ik al geïnstalleerd. Ik kan wel inloggen rechtstreeks in de Experia Wifi en dan het wachtwoord aanpassen. Maar het blijft vreemd dat de V9 dit niet overneemt. Ik vermoed dus dat die helemaal is uitgeschakeld en alles wordt gestuurd door de losse extra Wifi Experia. Is dat zo ?


Met de KPN Thuis app zou je ook je wifi experia's moeten kunnen beheren. 

het wifi op je V9 staat inderdaad uit omdat dit niet goed samenwerkt met het wifi van de experia wifi's. 


Dank voor de bevestiging met deze informatie. Achteraf nu ik het begrijp is het logisch. Als ik inlog op de aparte Wifi versterker kan ik bij instellingen daar het wifi wachtwoord wijzigen.  Niet meer zoals vroeger in de V9 zelf.


Dat klopt inderdaad hoewel het met de Thuis app  ook nog zou moeten werken :-)