Skip to main content

Goedendag, zojuist experia wifi ontvangen, voordat ik installeer wil ik ervaringen weten of dit ook werkt Goedendag, zojuist experia wifi ontvangen, voordat ik installeer wil ik ervaringen weten of dit ook werkt met de hybride experia 10v met 4G buitengebied modem.

 

heeft iemand ervaring?

Als ik het goed begrijp heb je de v10 en het 4g modem en nu heb je experia wifi's. En je vraag is werkt dat? Als je die combi hebt dan kan ik je zeggen dat het uitstekend werkt. Ik heb die combi namelijk ook.


Hi @Slechteervaring, welkom. Experia Wifi werkt inderdaad prima samen met de Experia Box V10 en Sneller Internet Buitengebied. Als je de Experia Wifi aansluit op de Experia Box V10, dan zal de wifi van de Experia Box worden uitgeschakeld en wordt dan overgenomen door de Experia Wifi. Is het gelukt om de Experia Wifi aan te sluiten op de Experia Box en werkt alles ook naar behoren? We horen het graag van je!


Ron, nog niet gedaan, wilde eerst wat ervaringen horen/zien.  Ben bang dat slechts een deel van de slechte bereikbaarheid opgelost word, je krijgt er effectief immers maar 1 wifi punt bij met de standaard set van 2 wifi experias. (Bij V10A heb je er direct twee extra punten bij dat lijkt mij zinvoller)


Je moet toch echt een groot huis hebben wil je aan 2 Wi-Fi versterkers niet genoeg hebt. Het heeft alles te maken waar je ze zet. Zet je er 1 in de meterkast ja dan werkt het minder. Even uitgaande van een standaard woning dat zet je er 1 bij de trap en 1 op de overloop. Dan heb je echt wel Wi-Fi in het hele huis.


Joep,situatie is iets anders, huis heeft L-vorm waarbij in er lange stuk van de L geen wifi is en ook matig op de bovenverdieping van het huis (korte stukje van de L)   We gaan het proberen


Ron, nog niet gedaan, wilde eerst wat ervaringen horen/zien.  Ben bang dat slechts een deel van de slechte bereikbaarheid opgelost word, je krijgt er effectief immers maar 1 wifi punt bij met de standaard set van 2 wifi experias. (Bij V10A heb je er direct twee extra punten bij dat lijkt mij zinvoller)

Als je een v10a hebt, en je doet de WiFi manager, dan krijg je bij de v10a ook maar 1 versterker volgens mij. Als er geconstateerd word dat de WiFi slecht is.


Wat @Nick83 zegt klopt inderdaad. Als je slechte wifi hebt en de Wifi Manager constateert dat je een Experia BoxV10A hebt, dan krijg je1 Experia Wifi toegestuurd. Dit omdat de wifi van de Experia Box V10a aanblijft. Heb je de Experia Wifi inmiddels aangesloten en kunnen uittesten?

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer