Skip to main content

Experia Wifi versterker is kapot; doet helemaal niets meer. Hoe en waar kan ik dit KPN melden zodat ze hem vervangen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Heb je er nog garantie op? In tegenstelling tot de Experia Box en de tv ontvanger heb je de wifi versterker in eigendom. 

Als je hem gratis ontvangen hebt (bv doordat de wifi manager aangaf dat je geen goede wifi had) dan kun je de klantenservice vragen of ze 'm willen vervangen, of je wacht tot een moderator hier reageert.


 

Beste Grovert,

 

Dank voor je antwoord. Ik heb hem idd gratis ontvangen. Ik zou graag met de klantenservice in contact komen maar die hebben ze tegenwoordig, heel klantvriendelijk, goed verstopt op hun site. Zou je willen aangeven hoe ik daar mee in contact kom?


De klantenservice kun je bellen op 0800 0402 en inspreken dat je een medewerker wil spreken. Je kunt ook wachten tot er hier een moderator reageert. Het is dan handig om alvast je profiel in te vullen.


Hoi @Patje1973, welkom op het forum!
Heb je het inmiddels al via een telefonische collega kunnen regelen?
Anders kijk ik ook graag even met je mee hoor. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Nog even voor de zekerheid, de schakelaar staat wel op AAN achterop? Werkt hij ook niet met de stroomadapter van je andere wifi experia?


Vandaag nieuwe wifi versterker ontvangen! Dank voor de reacties!


Top! 🙂 mooi opgelost. Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden!