Skip to main content

Ik heb van KPN een Hussel pakket met SuperWifi.

Nu zijn er maar 3 poorten beschikbaar op de Experia Box 10A terwijl ik meer nodig heb.

Ik moet er al 1 voor mijn Superwifi gebruiken en 2 voor mijn tv ontvanger en heb nog een bedrade internet verbinding naar de PC nodig.

Ben geen techneut maar hoor iets over een switch te plaatsen?

Hallo @Ton Lieftink , je kunt in de webshop van KPN een switch kopen, dan heb je er netto 3 poorten bij, zie onderstaande link:

Switch


Dank je wel. :grinning:


Je hebt er dan zelfs 4 poorten extra bij, en de switch hoef je niet in de buurt van het modem te plaatsen, je kan hem overal waar die het beste uitkomt aan een kabel hangen.


Je hebt er dan zelfs 4 poorten extra bij, en de switch hoef je niet in de buurt van het modem te plaatsen, je kan hem overal waar die het beste uitkomt aan een kabel hangen.

Hallo @Doornekamp33 , dat klopt niet, de modem heeft 3 poorten, de switch heeft 5 poorten, 8 totaal.

Daarvan wordt er door de modem 1 poort naar de switch 1 poort gebruikt, dan wordt het 6 vrije poorten totaal.

Dus 3 erbij.

 


Verrek, je hebt gelijk, dacht effe te kort door de bocht.:tired_face:

Krijg je er van als je in thuisquarantaine zit omdat mijn vrouw positief is getest op Covid 19, zij mag na 24 uur klachtenvrij weer aan het werk, en ik mag daarna pas na 5 dagen worden getest, duurt dus nog even voor ik weer helder word.:tired_face::scream:


Als 3 poorten erbij te weinig is, dan kan je voor een paar euro meer een 8 poort aanschaffen:

https://m.alternate.nl/Netgear/ProSAFE-Gigabit-Plus-Switch-GS108E-300PES/html/product/1172015

Is verder precies dezelfde switch.

Hangt hier boven aan de trap, waar de kabel onder vandaan uit de muur komt. Mooi groene lampjes, ik hoef geen licht aan te doen als ik 's nacht naar de wc ga 😎


Als 3 poorten erbij te weinig is, dan kan je voor een paar euro meer een 8 poort aanschaffen:

https://m.alternate.nl/Netgear/ProSAFE-Gigabit-Plus-Switch-GS108E-300PES/html/product/1172015

Is verder precies dezelfde switch.

Hangt hier boven aan de trap, waar de kabel onder vandaan uit de muur komt. Mooi groene lampjes, ik hoef geen licht aan te doen als ik 's nacht naar de wc ga 😎

Hallo @Nick83 , heb je ook al die leeftijd dat je 's nachts er uit moet?:thinking: